2011年8月18日星期四

開心 last day

在這邊的醫院最後一天, 原來有點唔捨得呢度的小朋友,
希望新同事會 enjoy 這工作~

中午是歡迎新同事, 同埋歡送我, 去了食日式咖哩豬扒, 好好味~

081803

開了我最後一次的大 A 組, 用了我研發的 recipe 去整蛋糕,
直接用了自發粉, 好成功啊!! 蛋糕很鬆軟!
我問小朋友俾幾多分自己整的蛋糕, 一個話 A+, 一個話 AAA+, 一個話 AAA+++, 哈哈!
那好為食的肥仔, 食到連碗底的蛋糕碎都要爬完又爬入口, 真係啞咗.....

回到元朗, Home office 的波比先生陪了我去街市買餸,
咁難得呢位大少會去街市, 俾佢揀食咩, 買了海鮮!
近來人人都話黃油蟹正, 我都唔識揀呀, 買了一隻羔蟹, 又順道買了扇貝~

回家蒸一蒸, 加個獻汁就食得, 扇貝好新鮮好好味啊!
羔蟹就反而冇我想像中咁多羔添~
仲有黑椒牛柳粒, 好豐富的一餐啊!

081801

沒有留言:

發佈留言