2011年8月27日星期六

竊聽2 x Stonegrill

今日去咗睇早場竊聽2, 用東亞信用卡喺 iSquare UA 買飛真係好抵,
唔洗網上訂票的手續費之餘, 更可以有九折呀!
$36 就可以喺間又新D 位又舒服的戲院睇戲, 真係非常好!

如所有朋友所言, 套戲真係好好睇好緊張, 拍攝的角度也很優秀, 真是本年必睇港產片呀!

尋晚收到了同事 (兼同我讀同一個 Master course )的 Whats App, 恭喜我攞到 "Best Dissertation Award"
吓!!! 我自己都唔知喎............. 反而細我一屆的同學知道..........
嘻~ 真係好開心啊~ (不過千祈唔好叫我 publish 份 paper 呀.......)
咁啱尋日波比先生喺公司又有個傑出表現獎攞, 真是雙囍臨門~
適逢今日本身都 book 咗枱, 這餐 Stonegrill 就當作是慶祝一番!

我們都十分期望這一餐啊, 哈, 平時真係覺得太貴唔會捨得咁食個 lunch 囉~
是因為團購, 有大概 8 折的優惠, 所以就造就了我們的第一次石在燒體驗~

香草包同法包都好鬆軟, 但個皮又好脆, 非常讚!

082701

主角來了, 厚厚的牛柳, 肉質鮮嫩, 根本唔需要調味都已經太好吃~
一塊高溫的石板, 食幾多就切幾多出來燒, 自己想燒到幾熟都得, 在最熱的時候將牛送入口, 難忘的美味~
飯後配一杯即磨咖啡, 滿意的午餐~

082702

之後, 我們冒著三十幾度的高溫, 行咗去星光大道搵麥兜~
麥兜的銅像都豎立了個多月, 之前見過相片, 今次終於見到真身, 但有點失望......
四周圍了鐵欄, 麥兜像在坐監......
只是一個月o者, 麥兜已變得灰灰黑黑的, 實在提唔起勁替佢拍照囉..........

082703

沒有留言:

發佈留言