2011年8月28日星期日

蒸糕蒸糕

唉, 今朝真係好黑仔!
先係買麵粉整包, 8:20am 行到去新元中, 先發現那間百佳原來開 9am.....
咁我行去惠康啦, 開咗門, 點知冇高筋粉賣..........
之後再行多兩間華潤, 都冇! 再行多一間百佳, 都冇!! 真係火都嚟埋!! 乜原來高筋粉係咁難買o架?!
再去埋街市雜貨店啦, 都係冇!! 嗰刻真係想殺人, 行咗 40 分鐘竟然乜都買唔到?!
為咗平熄自己嘅怒火, 其求都喺雜貨店買咗D 嘢! Shopping 係女人最好的平伏情緒方法!

之後經過"價真棧", 諗住入去博吓啦, 點知...... 真係有呀~~~~~ 嘩, 太感動喇~~~~~~~~~
細看之下, 原來入面都有好多食材同醬料攪我到手痕痕又想買.....
最後, 按捺住自己的「瘋狂購醬綜合症」, 要用晒舊的先可以再買新呀!

回到家, 足足行咗一個鐘! 起碼有三公里路, 真係夠晒運動.....

返到嚟, 今日整砵仔糕啦, 唉, 我整中式糕都真係大部分時間都失敗.....
整到一半已覺得D 粉漿好多粒粒, 打極都打唔散,
都算喇, 整咗三舊預備拎去蒸啦, 點知...... 一個唔小心打翻了托盤, 三個中有兩個都打爛了.....
超心痛, 一來浪費了心機, 二來打爛了兩隻我超愛的印花杯碗, 好傷心......
唉~~~~~~~~~~~~~

這是唯一的製成品, 是加了紅豆的, 樣子有點奇奇怪怪, 又唔夠 smooth.....
不過如果唔睇佢個樣, 合埋眼食咗佢, 都會食到砵仔糕的味道嘅~

082801

傷心過後, 轉戰整白糖糕, 不過, 又煮得過龍了, 唉...................
發佢幾個鐘, 都唔知會整到咩樣..........
另外用了高筋粉, 測試著整歐式田園麵包, 是明天的早餐啊~

082802

等待了六小時, 可以拎去蒸

082604

一半落了點桂花, 不過一反就知應該唔多成功, 因為之前的氣泡全沒有了

082805

我想是因為我一開頭失手把粉漿煮得太杰, 令到酵母點都發唔起.......
所以只見到小小氣孔, 做唔到白糖糕應有的大孔效果......
味道是似的, 但質感不對啊~
唉~ 我都不是整中式糕的材料~

082806

沒有留言:

發佈留言