2011年8月19日星期五

攞獎的波比先生

波比先生今日 send MMS 俾我, 見到佢有個獎座, 吓?
原來波比先生竟然忽然間在公司大會上, 被頒了個 Global Marketer 的獎!
乜波比先生有咁厲害咩?! 我真係唔知喎!
哈哈, anyway 都要獎吓佢嘅, 遲D 請佢去食大餐啦~

今晚家庭晚飯兼慶生, 姨丈不停叫我哋去英國旅行, 但實在太長程飛機了,
叫我搭咁多個鐘, 等如叫我去死, 悶死同腰痛死............

前兩天去了我很欣賞的金記燒臘, 第一次食金錢雞!

金錢雞是傳統的廣東菜,工序繁複需時,要將肥豬肉、雞姉及瘦肉切成圓片串起來,調味腌制後以中火燒1小時,期間要慢慢轉動,十分費時,加上時下人多不吃肥肉,金錢雞幾近絕跡。

這是很特別的食物, 甜甜的蜜糖味, 似肉乾之類的豬肉, 加上好香的雞肝, 真係幾好食喎!
不過實在不健康, 間中試吓好了~

081802

沒有留言:

發佈留言