2011年8月3日星期三

Interview

這幾星期要一星期走三間醫院......好多嘢做, 好多都要帶返屋企做.......
要準備聽日的group, 今晚做到 12am 先有得瞓........

Department 會請個 Assistant, 老細竟然邀請我去坐 interview board!!
呀............. 究竟應該問咩問題呢? 我覺得 interview 都係一 D 門面工夫,
很怕請個講就天下無敵, 做就有心無力的回來,
因為如果請得不好, 你知, HA 是太太太難炒一個人了!
像現在的 workman 阿嬸, 做咗幾十年, 終日懶懶閒, 連老細叫佢做嘢, 佢都態度惡劣又卸膊,
真係夠膽死同老細講:「你咁叫我做, 我好大壓力o架喎」「我唔識做o架喎」
嘩, 我日日都大壓力啦, 係咪唔洗做?!

請一個人, 我覺得首要真是態度同有工作的熱誠, 唔夠醒目轉數唔夠快, 還可慢慢教,
但工作態度, 真是教不來的......
如果請咗個唔掂的, 真係愧對同事呀, 我要好好諗諗, 應該點 in 呢?

沒有留言:

發佈留言