2011年8月4日星期四

Count down x 3

今日我這個 look, 大背囊大環保袋, 全部是開組的物資 (哈, 有太陽油、太陽鏡、沙灘桶、水泡等等等)同 notebook 一部 (係呀, 我們的 Department 冇財冇勢, notebook 都冇一部, 吓吓都要問中央借.....我不如自己帶去好了!),
我覺得似去 camp 多過似返工!

01

今天的兩個小組, 都好成功, 不枉我尋晚做到咁夜~
那些大 A 其實真係好好玩的~

今日 intake new case, 竟然見到個我三年前的 E位舊 case!! 現在已經差不多十歲了,
唉, 兜兜轉轉, 問題一天比一天嚴重, 真替單親的媽媽辛苦啊..........

Count down 了, 仲有兩次咋, 我就功成身退~

太累了, 今晚去嘉麗園食麵, 那裡的麵真的很彈牙~ 丸類又十分真材實料, 讚~

02

大阪馬拉松訓練日誌 (22): 抖咗多日, 今日對腳終於冇咁痛, 跑了 6.32km, 應該是城市之王前的最後一跑~

沒有留言:

發佈留言