2011年8月14日星期日

台北 - asics 旗艦店。饒河街夜市

最後一晚在台灣了,一定要再去食夜市啦,不過食之前有重要活動~
成個 trip, 波比先生唯有一幫手就是這個行程:有人打長途電話來台北的 asics store, 預約了今晚做個腳部測試

愛跑步的人,大多喜愛穿 asics 或者 Mizuno 的跑鞋,這些鞋有很多我也不太清楚的特別結構
但平時你去馬拉松鞋店/運動家,那些 sales 沒可能說得出鞋的特點,他們畢竟也只是 sales 一名

特意來到忠孝敦化站的這家全台唯一的 asics 旗艦店,我們預約了 NT300 一次的動態足部測試

P1050267

我們穿上測試用的鞋子,職員貼上 reference point 的電極,先是靜態的量度:
我的右腳比左腳長 4mm, 是啊,大小腳的問題令我平時買鞋感到很煩惱,
一隻腳啱 size, 另一隻腳通常就會過鬆/過緊了。。。

另外度了足弓的高度,我是頗嚴重的扁平足呢(係啊,我的物理治療師朋友一早都講過了)
職員也指出,我有拇指外翻的問題,這點我反而從來冇留意過,
職員話通常係女生愛穿高跟鞋所致,但大家都知道我從來都不穿高跟鞋的(結婚日子除外)
雖然暫時是輕微,但上網睇返D資料,如果唔好好處理,愈來愈嚴重的人要做手術,
那些外翻得好勁的相片,真係幾恐怖的!我也在醫院見過D婆婆有此嚴重的問題!
當我搭車返工時,望望西鐵上女士們的腳,嘩,原來好多人都有此問題,有D都好嚴重吓添~
大家都可以留意吓自己雙腳呀,有問題真係要及早求醫~

之後是動態測試,我在跑步機上跑步,腳根位置有 video camera 拍攝我腳落地的過程作分析

asics2

大家望望上面的相片,都見到我雙腳內旋得都幾嚴重,每一下地落地,其實我都係成個人扭住隻腳咁落地,
望著那 video,實在有點恐怖,平時走路都算了,
但我而家會跑步,雙腳常要用力和頻密的落地,生怕自己對腳咁樣 /dam6/ 法,會唔會斷o架?!

asics3

最後的總結:如我所料,右腳有嚴重的過度內旋
咁做完測試,梗係問吓佢有咩鞋啱我哋,對我們的腳部問題有保護作用

職員介紹了 Kayano 系列的鞋,因有 Duomax 物料支撐,可減低我們腳外旋的影響,
試了兩對,當然是貴嗰對舒服好多,但這對的價錢真的很很很貴。。。。
唉,不過都係嗰句,健康無價,貴就貴啦。。。一陣跑到對腳有咩事,醫起來分分鐘仲貴
就這樣,買了我生平最最最貴的一對鞋

還有買了兩年東京馬拉松紀念 T-shirt, 同埋一個手腕袋,
其實有好多衫褲都好得,不過太貴了,是日本的價位呢,買唔落手啊~

P1050277

出血完畢, 開開心心去食夜市! 嚟過咁多次台北, 都未去過這個饒河街夜市啊, 因為地點較為遠呢~

P1050268

這個夜市都幾迫人, 不過好易行, 因為得一條大直路, 一定唔會好似士林咁易迷路
說食的, 應有盡有, 集中又齊全, 真係比士林還好啊!

先來了一大包的滷水, 好肥的腸啊.............

P1050269

跟住去了食一家好出名, 好多名人幫襯的牛肉店麵,
來個麻辣涼麵, 十個讚呀!!! 好食到........... 我一個人食晒成碗, 攪到後期完全冇晒戰鬥力...

P1050270

牛肉麵, 非常之真材實料, 牛肉湯冇得頂! 真係唔怪之得咁多人啦!!

P1050272

好多檔, 又冇乜 quota, 買了包涼圓回味一下先~

P1050273

仲有麻辣魷魚啊, 波比 KO 晒的~

P1050274

好似仲食咗D 嘢, 不過已經唔記得了~

沒有留言:

發佈留言