2011年7月23日星期六

好好玩 - Nike Lunar Run@大暑日!

今日係大暑, 日頭熱爆, 好彩夜晚都係 28-29 度, 適合跑步!

波比太太好開心參加了(亦被抽中了) Nike Lunar Run 夜跑活動,
那是本月一連串的夜跑活動, 在香港不同的地點舉行, 鼓勵市民多作運動, 強身健體, 很好的概念~

本來我們是打算參加沙田區的比賽, 不過開頭不清楚放行李的情況, 又在星期一舉行太夜了(第二天還要工作的啊),
所以我冇參加, 但波比以為我報, 就懞懞吓地報咗....... (最後冇去呀)
攪到佢再想同我一齊報這個星期六的尖沙咀比賽時, 被 reject 了 (因為上次冇去呢)
於是今日就調換角色, 我跑佢負責影相~

在鐘樓集合, 可以去文化中心換衫, 很方便啊!!! (其仔地區的比賽就真係都唔知去邊換衫)
去到已經有唔少人了~

01

波比帶了 SONY DC 仔, well................. 很不滯, 大部分相都鬆郁朦........ 但又唔敢帶我的 GF2 啊~

02

我同波比衫褲襪都是 Nike 的, 很俾面了嘛! (之前都讚過 Nike Dry Fit/ Running 系列真係好好著好排汗的!)

05

9:50pm 有工作人員 briefing 同埋一齊做熱身~

08

哈................... 看看其他跑友多麼的強橫啊.........很戰鬥格.........
我的目標, 只是唔好跑包尾已而
應該有 60 人的比賽, 只有約二三十人出席咋, ayia, 太可惜了 (其實應該問問可唔可以俾波比先生補上)

09

3, 2, 1, GO!!!
本來諗住都成十點啦, 海傍應該唔會太多人啦, 點知係迫人都爆, 去到 Intercontinental 之前, 基本上要不斷的避人.....
一開始的一段, 嘩, 跑友們都跑得好快, 一支箭咁衝呀~~~~~~~~~~~~~
我確實有點壓力, 驚墮到最後, 不過心知自己不是他們的速度, 要好好忍耐 keep 返自己的步伐,
如果夾硬跟人跟得太快, 好快就會冇氣(應該係斷氣!), 之後的幾公里會跑得很痛苦!

10

過了新世界中心, 開始少人了, 不過...................... 點解要上橋o架?!!?!?!?!? (汗!)
我睇了 google map 的路線, 都唔知道跑去紅磡原來係要上橋的.........
哈哈, 我用了高木直子教的方法 , 但都知道頂唔順呀,
與其我要用好多力去上斜但其實只快得兩三秒, 不如我行上去抖抖好了!!!
留返D 力一陣落斜時跑好過啦! Cost-effective 一點!!!

13

去到橋末要落樓梯, 然後回程再上返樓梯, 又係好痛苦........
不過我想話在橋上的風景真係好好好靚呀!!! 望晒成個港島區, 仲要咁好天! 超爽~
路程呢公佈話有約 5km, 其實冇咁長呀, 我折返了一大段路, 先聽到 Nike+ iPhone App 話過了 2.5km.
除了上落橋同埋飲水, 我好努力, 全程都冇行過, 同自己講要頂住呀, 得o架, 就到喇!
如果行就會俾人過我頭o架喇!

14

去到最後一段, 文化中心開始 , 我儘管同埋餘下的氣力加速,
到終點了!!!! 超開心呀!!!!!! 我冇跑第尾呀!!!!!!!!

15

我的成績是 - 25分44秒, 跑了 4.04km, 平均速度 6'22"/km, 哈, 比我平時大概 6'50"/km 快了!
睇返分段時間, 頭 1km 真的跑得太快了, 好彩後來都 keep 到穩定的速度~

record

後記:
多謝波比先生做攝影師, 雖然大部分的相都唔要得,
但係佢好辛苦咁不停跑去我前面 > 等我到影相> 再跑去我前面 > 等我到影相 > repeat n 次
哈哈, 最後佢滴汗仲滴得多過我~

攪笑地工作人員誤會佢都會參賽者, 影佢相...........

又更攪笑地有參賽者以為佢係工作人員 (見佢全身 Nike 又拎住相機), 跑跑吓同佢 "Yeah" + 勝利手勢俾佢影,
波比唔好意思之下......幫佢影咗相, 但唔知點俾返佢.........

這是一次好開心的體驗, 如果不是這次比賽, 我們都不會無啦啦去到尖沙咀跑,
這次亦是兩星期後 K-swiss 城市之王的預集, 因為又係由鐘樓出發跑去尖東再返嚟,
不過到時係日頭, 應該又有另一番體驗~

2 則留言:

  1. Hi 小敏,好叻呀~大暑之日仲可以跑步~

    Kswiss 日,我老公同我同事一Team, 你係咪同老公一team 呢?

    到時見到我個camera, 記得揮下手,朝早影相,應該都清楚架~ (我地入左GF3,hehe!)

    加油,3.3km, 一定難唔到你地~

    回覆刪除
  2. ha, 唔係呀, 我哋跑個人賽咋, 老公話接力就變咗冇得一齊跑喎 (不過其實都唔會一齊o架啦)

    haha, 好呀!! 到時希望見到妳影返張相 :P
    GF3........... 咁快入咗!!好彩妳已經有鏡頭, 唔係又好敗家喇!我都唔敢入新鏡住喇, 好貴.........

    回覆刪除