2011年7月24日星期日

第一次造麵包

我係一個名副其實的包怪, 可三餐都吃包都唔厭,
一路都想學做麵包, 但覺得一整要整好多個, 唔似整蛋糕可以整細細個, 兩個人根本都食唔晒~
所以一路都唔敢去開呢一瓣~

見讀完個 Master 得閒D, 終於都的起心肝去學, 我睇過麵包書,
但覺得箇中好多技巧同搓麵粉的手勢係從書本學唔到的, 於是報了個麵包班, 想學學基本的東西,
有了基本技巧 , 之後再想整唔同味道的, 應該都不會太難~

整麵包最麻煩的地方, 係要等麵糰發酵, 仲要發幾次....... 整一次麵包真係要兩三粒鐘 (真係去幾蚊買個食好過!)
最驚係發唔起, 咁就成個麵糰浪費了~ 發得唔好, 就會個包好硬囉~

同上年學月餅都係同一個老師, 不過今次的同學全都是大過我的女士/ Auntie,
感覺大家都係主婦, 佢哋都整得好快手~
唔似得學月餅咁, 係兩個滿手 gel 甲的妹妹仔, 看得我有點滴汗!

人手搓粉, 要搓足十五分鐘唔准停, 救命........... 減 Byebye 肉乎!

要整三款包, 好忙呀, 等發酵時又要準備 D 包面/包餡, 沒時間影相了~
攪咗兩個半鐘, 真係完成可以去焗了!

bread1

出爐的一刻, 真係好開心啊!!! 不過因為時間關係, 焗得未是太金黃, 但當然是熟透的~
有北海道包、菠蘿包、煙肉芝士條

bread2

開開心心的拎返屋企同波比先生食, 好夠軟綿綿, 唔錯啊!!!
同街買到的真係差唔多味道!

後記有感:
整麵包真係好唔合乎成本效益: 整三個鐘先整到幾個價值幾蚊雞的麵包, 又搓粉又要發酵攪鬼死咁耐......
整蛋糕一個鐘都唔洗, 唔洗咁辛苦, 可以賣幾十蚊一件~
麵粉又貴, 糖又貴, 難怪傳統麵包店愈來愈難生存了

原來菠蘿包的菠蘿皮真係一點菠蘿成份都冇的, 連菠蘿味的香油都唔洗落......

2 則留言:

  1. 問題一:咁菠蘿包點解叫菠蘿包既??
    問題二:咁你會不會在家再整麵包呀??
    問題三:我地幾時見面??

    回覆刪除
  2. 哈哈
    問題一:1960年代,因為菠蘿麵包經烘焙過後表面金黃色、凹凸的脆皮狀似菠蘿因而得名[1],所以菠蘿麵包實際上並沒有菠蘿的成分。
    不過我的目標, 係要整一次有菠蘿成份的菠蘿包啊!

    問題二:會, 啱啱已經整咗, 不過未係好成功...

    問題三: hey, 不如今個星期六 4-7pm 到得唔得呀?

    回覆刪除