2011年7月9日星期六

讀完之慶祝

最後的一科腦外科考試, 今日順利地完成了!!! 太開心喇!!!
離開試場時不禁同同學仔互相恭喜, 我們都應該會畢業了 (如果份 thesis 順順利利的話!)
很期待到十二月行畢業禮呢~~~

熱到溶的一天, 唔該晒 Eva couple 車埋我去探青青, 見到 BB 喇, 好可愛~
青青成了我們的先頭部隊, 率先體驗做媽媽的生活,
如果萬一我會生仔的話, 我一定會請教妳很多~
哈, 過幾年後, 我們的 gathering 會開始變成 BB gathering 嗎?

人生差不多過了一半, 讀完個 Master, 又會想想自己下一步想要D 乜嘢?
我想進修一下我的廚藝啊!  今日無心讀書時已上網睇緊有冇咩廚藝學校的資料, 可惜係冇嘅......
有的都要去讀一年 Full time 囉............... 等我再睇睇先!

今晚慶祝, 去試新開的日本拉麵店「魔麵」,
點知實在太普通了.........覺得麵不夠彈牙之餘, 湯底又欠了什麼似的...........

好彩, 我們的主菜其實是去 Holly Brown 食 Honey Toast, 嘩, 超好食!
朱古力雪糕又濃又滑, Honey Toast 的牛油同蜜糖比例恰到好處, 哈, 有點似西多士的味道~
一啖雪糕一啖多士, 美味極了!

04

配上一杯 Flat White, 奶香和少甜味, 恰好中和了 Honey Toast 的少少漏

03

只是可惜隔離枱坐咗 4 個年青人, 高聲談笑, 仲講粗口...........
攪到呢間尖沙咀咖啡室變了旺角樓上 Cafe 般嘈吵......... 唉, 大煞風景

2 則留言:

  1. Haha, you have join Kswiss? May be Eric will join this year also. See you there~

    回覆刪除
  2. Yes ar yes ar! Because only 3.3km~
    Will you join too?

    回覆刪除