2011年7月23日星期六

台式紅燒牛肉麵 (附食譜) - 從台灣帶回香港的美味

迎接這很精彩的星期六, 造了熱辣辣熱狗做早餐, 烘脆的麵包, Ikea 肉腸,
加埋醬呀醬, 大滿足~

02

在台灣旅行時, 見到好多食譜, 本本都想買!!!
但係有D 太深, D 材料根本香港冇得賣......... 有D 太淺, 我上網都睇到啦~
找了很久, 買了這本很滿意的, 內容平實可行, 是講地道台菜的! 很想學!
一個老婆見到那標題「男人最愛的 101 道菜」, 似乎是非買不可!
姊妹們要學習用菜把妳家的男人緊緊縛住啊, 呵呵呵~

03

第一個試驗品就是牛肉麵, 台灣的牛肉麵湯總是太好喝, 在香港其實太少舖頭造到,
元朗士林牛肉麵係整得好, 不過長期太多人冇位呢~
所以 , 很想自己能夠煮到台灣的味道!

原來也不太難, 不過而家D 牛肉咁貴, 成本可不少呢!
600g 牛肋條汆水後, 加入 1400ml 水及八角甘草 (及自己喜愛的香料), 細火燉一個鐘就得!!!

01

牛肋條撈出切件, 牛肋條加入醬料煮
原來的醬料我覺得太肥了, 改良後為: 生抽(一茶匙)、油膏(一茶匙)、鹽(一茶匙)、糖(一茶匙)、豆瓣醬(三茶匙)、乾蔥、蒜與部分牛肉湯燉煮五分鐘, 再放返入大鍋的湯內燉半小時,
再煮個麵 (我用了日本烏冬), 加入原本的牛肉湯即成喇!!

我覺得牛肉湯做到九成似的味道, 不過牛肉可以再入味一點 (可能因為我減咗D 醬油, 健康D)~
加埋前日滷的雞翼同滷蛋, 登鄧, 很台灣風味的一餐啊~~

紅燒牛肉麵

據聞在正街那間三星牛肉麵都好好味的, 有機會都想去試試啊!

沒有留言:

發佈留言