2011年7月25日星期一

蕃薯包 + 腸仔包

woo~ 今晚波比先生唔返嚟食飯, 我有一晚的時間, 於是.....
在家第一次做麵包!!!

我去上堂學的是湯種麵包, 不過整舊湯種有點麻煩, 於是今日是跟另一個食譜整中種麵包,
不過, 整起嚟真係唔係睇書咁易~

出了問題的, 係量度 yeast 的份量, 食譜話要 2g,
我已經係用電子磅, 但發現對1-2g 咁少的重量唔係好 sensitive.....
我係咁落個磅都唔郁, 我懷疑我落得太多了...... (一包 15g 的 yeast, 好似俾我落咗一半?!)
最後我覺得個麵糰有點發酵過度同埋太黏了......

跟書造, 不用落手搓, 係用打蛋機 + 螺旋頭去攪就得, 不過麵糰太黏, 很難攪得到~

兩個半小時後的發酵

01

跑完步返嚟, 開咗焗爐焗就去沖涼, 點知.....
沖沖吓聞到麵包香, 但心諗冇理由咁快聞到o架喎, 要焗 25 分鐘o架喎
似乎我個爐太熱了........沖完極速衝去睇吓咩事, 嘩, 已經係咁嘅樣

02

我覺得今次未係好成功, 因為麵糰未焗已經有點唔夠企身的感覺
味道還可以, 但不是湯種的鬆軟, 有很大的改進空間!
造麵包真的好大學問啊, 下次唔好唔睇火去沖涼咯!

今次整咗我同波比都好鍾意食的蕃薯餡, 嘻嘻, 滿足~

03

大阪馬拉松訓練日誌 (19)
大件事呀!!! 我收到通知, Nike Lunar Run 我竟然入咗第二輪的比賽?!?!?!?
可能因為太少女仔參加了, 頭6 名女仔都有得進級, 不過下場要跑斜路咯......
所以今晚成十點都要落街練吓呀!

3 則留言:

  1. hey, have you heard sour dough ?
    i want to learn sour dough bread...... but don't know where to find the teacher.

    回覆刪除
  2. 我嗰日都有聽老師講過呀, 要自己養酵母菌, 但個過程好似有D 核突, 係用D 蘋果呀提子呀 "au" 出嚟, 如果唔係日日/成日整包, 其實又用唔晒~

    有冇試過網上的 sour dough 食譜?
    呢D 咁複雜的工序, 應該好難搵到班教啊

    回覆刪除
  3. haha, i don't know about culturing the yeast thing....
    i just cannot forget the sourdough bread with cream chowder at San Francisco Fisherman Wraft....... super yummy

    回覆刪除