2011年7月30日星期六

一屋麵包香 - 菠蘿奶皇包、腸仔包 (全過程公開)

星期六, 是整麵包的好日子啊!!! 興奮興奮!
穩陣起見, 我都係跟返上星期上堂學的湯種法去整, 那本麵包書的中種法....... 真係都唔知仲信唔信好.........

呢舊就係傳說中的湯種了, 其實 Christine 的簡易食譜都有教好多整麵包的 blog entry,
簡單易學, 初學者必睇呀 (不過睇完你就會明白整一個 2 蚊的菠蘿包係幾麻煩, 跟住可能會去買個食算數)
我都係跟住 Christine 的教學去整湯種, 不過整得少份量, 都有D 難度~

073001

跟住就同所有材料混合, 今次再用電子磅度 yeast 的份量, 果然真係度唔到,
唯有用量羹, 大概算了~

073002

抹乾淨屋企張飯枱 (加用火酒消毒一次), 安心地搓搓搓
搓到五分鐘, 我已經開始流晒汗, 但兩隻手都黐住晒粉糰, 又搵唔到個冷氣遙控, 真係好狼狽!
最後都係要洗手開冷氣先掂...... (其實之前特登唔開冷氣, 係怕冷氣抽乾了麵糰的水份啊, 不過今次發現開咗都唔太大影響, 下次都係開住搓好了!)

十五分鐘後, 搓好了~ 好開心啊~ 似足上星期上堂學的~
之後是拎去第一次發酵~

073004

45 分鐘後, 已經脹大了兩倍喇!

073005

之後是分割同埋鬆弛

073006

然後就係包餡同埋造型,
我今日整咗奶皇餡呀!!! 是真的有咸蛋黃 + 吉士的奶皇餡~~~ 太期待了! (沒有整流心那種, 因為太肥了)
包完就第二次發酵, 要 30 分鐘~

073007

等待 30 分鐘發酵時間時, 整定菠蘿皮同埋蛋漿,
菠蘿皮我落了菠蘿味香油呀, 好過淨係落黃色色素啦!

整完個皮, 都已經發好了!!
整麵包時, 覺得我家焗爐太細了........ 看這盤麵包多麼的擠迫.......
不過這焗爐才用了剛好一年, 邊有咁快壞, 哪有藉口換新的........

073008

蓋上菠蘿皮, 掃上蛋漿

073009

我一向覺得我家焗爐太熱了, 於是我只用 150度去焗, 其實真係差唔多!
同一盤麵包, 掃蛋漿的只需 11 分鐘就焗好了, 今次望到實, 見到咁轉色, 於是先取出這腸仔包同奶皇包
很愛這麵包的啡黃色啊, 正正是我想要的顏色呢!!! (感動!)

073010

這時波比先生剛好起身, 呢條友仔真係好識食, 有嘢食嘅時候就識醒!
波比試食腸仔包, 佢話好好味, 食到唔記得咗要留俾我!
Close up 看看那一絲絲的麵包同氣孔, 就代表今次的麵糰造得很成功!

073014

菠蘿包要焗到差不多 20分鐘, 其實可以早D 出爐, 不過我想焗到個皮深色D 脆D,
嘻嘻, 完成了!!!

073012

個皮夠脆, 真的同麵包店的一樣味道, 更有了點菠蘿味啊~
奶皇餡, 哎呀, 反而未有我想像的咸蛋味添, 因為要包餡其實幾有難度,
我想包多D 餡, 點知就封唔到口漏晒出嚟, 所以每個都只放到一茶匙多的餡咋~ (終於都明白有時出去買的麵包, 唔係人哋孤寒唔落餡, 係真係好難包)
下次要研究吓點可以整多D 餡入去!

073013

從廚櫃的深深處找到這個在迪迪尼帶回來的盒子, 用來放麵包真係好 perfect!

073015

嘻嘻, 雖然用了三個鐘去造這 8 個麵包, 但造完的一刻, 真係好開心~
老實講, 味道又唔會話好味過你喺麵包店買的好多, 優勝之處是新鮮熱辣,
在麵包最鬆軟的時候一口咬下去, 那滿足的喜悅是難以言喻的~ :D

還有當老公一起身時, 就有新鮮出爐的麵包食, 那也帶來做老婆的一點點成就感~

有冇朋友都想學學造麵包呢? 有的可上來我家一齊整一齊玩啊!

另外有冇朋友想學整九龍酒店的奶皇酥皮月餅呢?
我想八月去學呀, 16/8(Tue) 同埋 18/8(Thur) 晚, 或者 20/8(Sat) or 21/8(Sun) 都有班呀, 有冇朋友想一齊報名呢?
http://www.twinsco.com/g_cls_sch.php?month=8

3 則留言:

  1. wei wei, i am interest ar ! let's join together.
    so far, I am available on everyday. let me know which day you prefer

    回覆刪除
  2. hello 波比太太你好,
    今日想搵個食譜整焗奶皇飽,所以睇到你嘅blog.
    麵飽做得好靚,感覺好鬆軟,而且菠蘿皮顏色好靚..超想食..
    我見到你話,想入多d奶皇餡係個飽到,所以想同你分享一下我嘅心得.
    通常當我奶皇飽時,個餡會搓成一個小波,之後放入冰箱,急凍雪至硬身,再包入麵飽中,咁就可以控制餡料多少了..

    回覆刪除
    回覆
    1. oh, 多謝妳的建議, 下次再整時會試吓! :D

      刪除