2011年7月28日星期四

滷水生腸 (膽小/孕婦勿看)

買了韋太的新作<<懷舊小食2>>, 是因為有教整波比最最最愛吃的豬生腸,
每次經過旺角的肥姐小食, 波比都忍不住要買兩串, 肥姐真係整得太太太好食了!
所以我也想學, 整俾波比先生食啊!

原來是要整個白滷水汁, 上網搵資料, 發現原來係唔洗逐樣調味料買的,
去到大橋街市的超齊全雜貨店, 一問之下, 真係有 prepack 的白滷水汁料賣的, 太方便了!!! (愛死這家雜貨店)

072701

之後就係去豬肉檔買生腸, o依, 都唔見有掛住嘅.....

一問之下, 老細先由雪櫃好神秘咁拎出嚟, 可能平時唔多人買, 佢都係雪住賣
買了 $26, 好似都幾多~

食譜就真係要大家自己去買書睇睇啊 (尊重作者的版權, 唔應該 copy 食譜呀),
我再上網研究點先整得爽脆, 秘訣大概是煮完要即刻浸大量冰水, 
不過可惜普通家庭雪櫃, 點會有好多冰同冰水呢?
而另一要訣, 就是要用處女豬的生腸, 據聞鳳城的生腸很出名, 就是用處女豬的~
但這我也控制不了啦~

從膠袋拎出總共四串的生腸, 我想告訴大家, 那感覺實在有點噁心!
即時想起些恐怖片, 又想起醫院裡有時見到的恐怖手術內臟相片.............
仲要用雙手一路摔洗呀洗, 實在很核突.........
快快掉進煲裡汆水先, 拎出嚟沒有血淋淋了, 落手切開一舊舊, 仍是想起了人肉叉燒包的場面......

好了好了, 終於都整好喇!


072702

味道呀, 我覺得不是太滿意呀, 已經落咗成舊冰糖, 都做唔到肥姐的甜味,
texture 方面都完全唔得, 都唔爽嘅? 係我唔夠冰? 定係D 生腸唔靚呢? (因為係雪到已變冰的貨仔)
勉強用豉油芥末蓋過了它失敗的味道, 唉~ 下次都唔知仲整唔整好~
可能要搵到檔新鮮D 的肉檔買, 又或者都係去肥姐度食好了~

沒有留言:

發佈留言