2011年7月11日星期一

新寵 - Blanc 陶瓷鑊

我家一向用開易潔鑊來煮食, 因為之前買過幾次生鐵鑊都唔掂, 跟晒程序開鑊都唔得,
黐底黐到阿媽都唔認得咁.......

用易潔鑊煮餸唔洗點落油, 易清潔, 我一向都十分滿意,
但係而家煮飯煮得多, 隻鑊好易花, 我已經唔敢用嚟炒蟹 (所有尖的食物), 都係花,
大家都知道, 花咗仲用可能會有致癌物質, 但我真係覺得成日換又好貴.....

尋日行吉之島, 見到 Blanc 的陶瓷鑊, HSBC 卡有 9 折,
於是返去睇睇介紹, http://www.blancwok.com/
見到連 May 姐都推介喎~又去人的 blog 睇吓 comment, 提及的人唔多, 但 so far 都冇差的 comment~

於是, 尋晚又去多次吉次島, 用成千蚊敗咗呢隻鑊返嚟喇!
買嗰時係覺得好貴, 不過健康冇價~ 如果佢用到一年的話, 其實同我一年換兩三次易潔鑊差唔多錢o者~

橙色實在很醒神, 很喜歡那玻璃蓋, 因為可以清楚睇到食物的情況, 唔驚會煮到乾晒水~
第一鑊煮菜, 果然好快煮好!

01

第二鑊就用來煮紅咖哩, 真係好彩D 紅色冇黐落隻白色嘅鑊度咋, 唔係肉痛死.....

03

我覺得隻鑊真係傳熱快的, 牛肉好快熟,
亦都很容易清潔同打理, 只用水沖同用海綿抹就可以了~ 滿意!
今晚的紅咖哩牛肉, 辣到噴火...........

04

還有什菌冬瓜湯, 傻傻的波比先生竟然飲晒成煲咁滯!

02

希望用呢個靚鑊, 煮更多好餸啦! :P

沒有留言:

發佈留言