2011年7月30日星期六

Nike Lunar Run Stage II

話咁快就到 Stage II 的比賽了, 之前仲驚會唔會落大雨跑唔到, 點知今日天朗氣清, 正到爆!

7 點幾喺葵芳集合, 有旅遊巴載參賽者去起點, 那是香港賽馬會國際小輪車場

今天也是尊重主辦單位, 全身 Nike 出席, 連我的 Asics 戰鞋都冇著了, 著了對上上代的 Nike 跑鞋~

Nike Lunar Run Stage II

去到會場, 嚇咗一跳, 好認真的佈置!
不過周圍都係綠燈, 地點又係喺墳場隔離, 實在有點嚇人!

Nike Lunar Run Stage II

先去 registration, 領了一件 Nike DRI-FIT Tee, 好正啊~ 未試過有咁靚的參賽 tee, 仲要係 DRI-FIT
我今日係 200 號!

Nike Lunar Run Stage II

換衫時, 俾蚊咬咗好多啖........
換完就出去 warm up 吓, 但距離起跑時間仲有成半個幾鐘, 都係坐住等~
我見到我D 對手, 全部都係好好好 sporty 滿身紥實肌肉的男人女人, 太慚愧了~

Nike Lunar Run Stage II

過咗一陣, 有 Nike Training Club 的人員帶領所有人跟住音樂做 Dynamic 的 Warm-up,
像是一齊跳健康舞, 非常好玩! 又估唔到, 男人們都好肯跟住跳喎!
不過跳成 20 分鐘, 真係未跑都跳到冇晒力出晒汗呀~~~~~
所以我跟咗一陣就停了, 我真係驚我跳完冇氣跑, 但其他人都真係好努力的跳!!!

Nike Lunar Run Stage II

九時正開跑, 嘩, 總共要跑三次上斜, 很攞命...........
D 人如我所料, 真係好好好勁囉~~~~ 我還是抱著希望唔好最後一個返的心情去跑~
一路跑, 覺得自己好似好後了, 不過唔敢回頭望, 到第一個折返點, 先發現後面仲有些人, 先冇咁驚~
唔知點解, 路程比公佈的短了很多! 明明話 8km 的, 所以我要留力呀,
點知跑完 5km 後, 工作人員指示已經是最後一段路了, 吓?!?!
最後一段路是上斜回會場, 我有氣力跑更耐, 但冇氣力在上斜時加速啊~~
結果是 32'36" 完成了 5.28km; Average Pace 6'10"/km; 都破唔到自己的 5km 紀錄添~

點知..... 後來發現了, 原來我誤會了工作人員的指示.......... 應該跑少了半個圈呀, 唔係化........
Anyway, 呢次都係玩玩好了~

map

衝過終點, 很開心啊~~~ 拎返個袋, 換返衫先~~
Nike 真係太貼心了, 除了一般的水同埋香蕉, 竟然仲有大碗 Yogurt 同 能量飲品供應,
哈哈, 我想起高木直子的書, 話日本的馬拉松, 比賽完都係有嘢食的, 但香港我真係 so far 都未見過咁好囉~
哈, 我見到有人攞咗一碗 yogurt 同三隻蕉, 點食呀!? (不過我諗如果波比先生喺度, 應該都會唔執輸)
不過我跑時已經又有點橫隔膜痛 (可能 7pm 食麥當當食得太飽.....), 又跑到有點想嘔, 真的冇心情食任何嘢了~ 只拎咗隻蕉先咋~

9:45pm 冷靜了下來, 行返去地鐵站返歸了~

這兩次的 Lunar Run 都是很好的體驗啊, 當你見到其他人咁勁, 就會激勵到你更加的努力練習了!
如果下年再有, 我都一定會再參加啊!

下星期又有比賽了, 是 K-swiss 城市之王, 上次跑了夜晚的星光大道, 今次會跑日頭的!

沒有留言:

發佈留言