2013年1月8日星期二

[愛美食] 金泰皇 @ 元朗

這一天, 腳還是跛吓跛吓的返工,
下午睇了 staff clinic 的醫生, 如我所料, hea 到爆的診斷: 「拉親」
唔睇我都知啦.......
問佢係 tendon, ligament, muscle 定 nerve 有事, 佢竟然話: 「都係休息吓就得, 唔會特登去照個 MRI 去 rule out 邊度有事」
仲有提及我覺得自己個膝頭有D 磨擦聲, 問佢點算, 佢都答唔到, 叫我一係唔好跑步喎
真係頂佢唔順, 都話有事真係唔好睇 staff clinic 就係咁解!
所以點解尋晚諗過去 A&E 就係因為 A&E 嘅醫生都係D 勁醫生多,
相反 staff clinic 就係D 最唔掂的醫生先會入去做.......

因為跛吓跛吓, 趕唔到村巴, 遲了回家冇煮飯了,
波比諗住去間近我落車的餐廳食飯, 喺朗屏站一帶行行行, 最後去了一間叫金泰皇的泰國菜~

叫了個咖哩牛, 個汁係好食, 仲有菠蘿, 但係得太太太少牛肉了, 五片仔都冇......

04

蒜蓉包就好正, 厚身多士, 外脆內軟, 食到停唔到口!!!

05

冬蔭公海鮮粉, 超辣, 好味!

06

燒鱔, D 肉好爽口, 燒得好好食呀~
飯後仲有甜品送, 整體都算唔錯, 可以再幫襯~

07

沒有留言:

發佈留言