2013年1月28日星期一

轉...

這幾天為了工作的安排很忐忑,
很猶豫應唔應該申請轉聯網, 返工近好多屋企, 但會是陌生的人陌生的環境, 要重新適應~
同老細傾完, 老細當然唔想我走, offer 調我去最近我屋企的醫院, 不過得兩日, 但有得泊車~
遲D 可能可以全部返晒呢間, 但一定 guarantee 唔到長遠到五年後會係點,
「有需要」時, 咪又係要調返我返去而家呢度..........

很迷茫~

今日放工, 泊咗個好肉酸的 S 位, 然後衝去惠康買豆腐, 勁驚! 下次都係泊返架車返屋企先出去買餸好了, 唔懶得!

這是從吉之島買的台式藥材羊肉湯, D 味都幾似喺台灣食的, 但成包得4 片羊肉, 如果唔係我自己加咗料落去, 真係冇嘢食.....

01

仲有孜然牛肉粒粒, 清晒上次去九哥買的存貨, 今個星期六又去了!

02

沒有留言:

發佈留言