2013年1月12日星期六

[愛行山] 大棠至黃金海岸

星期六, 沒事忙, 清廚櫃見到這個阿燦乾麵, 是台灣很 hit 的, 不過反而去台灣旅行就見唔到, 早陣子在百佳竟然有得賣~

02

麵質很彈牙, 不過調味的干貝醬, 原來我早就吃過了 (之前家中有一大樽是阿姨台灣手信),
所以還不覺得太出色, $18 真有點貴啊!

03

下午見天氣好, 去行行山, 是幫傷後初愈的膝頭哥舒展一下,
由大棠出發, 行去黃金海岸, 共 13km
上大棠的一段, 未見過咁多人, 可能是我們去親都係晨咁早, 實在不習慣滿滿遊人的情象~

很多人都是來影紅葉, 見到不下幾十支長鏡頭
不過睇過日本的紅葉, 香港的實在有點爛溶溶...... 所以冇乜衝動去影

過了深山, 人終於少了, 沒有吵鬧的人聲, 是我喜歡的大自然

01

見到大欖水塘, 咁少水嘅?

03

遇上了騎越野單車的人, 幫我們拍了合照, 很開心~

04a

其實我行錯咗少少路, 走了點回頭路, 比預期中行得多~
見到有個跑山的鬼佬, 帶住兩隻好可愛的小狗跑山, so cool!!!! 狗狗都好犀利呀!!

行完了水塘邊, 終於上返車路, 記得呢個牌, 係兩個月前陪行毅行者的一個 milestone

05

走落掃管灘, 成條路都係羊咩屎, 避都避唔到..... 姨丈話見過成群羊經過

06

行了兩個半鐘, 腳趾又有點痛, 自從跑步後我的腳板愈來愈大, 由 7號鞋變咗 8 號鞋,
今日著一向用來行山的鞋, 竟然夾腳..... 唔係化.....
去到黃金海岸, 有人話自己超肚餓, 衝咗去麥當當食餐
所以我跑極都唔瘦就係咁解~

2013-01-12_22-57-06

回家, 用用新敗家玩意按腳, 真係好好好爽~
諗咗成年, 試咗好多次, 最終都係帶咗佢返屋企, 用幾次, 已經覺得物有所值!

07

沒有留言:

發佈留言