2013年1月20日星期日

[愛美食] Bday Dinner @ Main St. Deli

星期天, 好天氣, 晨早同鄰居跑友去了大棠, 我的腳還未好, 行行慢 jog 了 10km 好了~
同行還有鄰居的朋友, 波比同鄰居去跑, 我就同呢個都係腳傷了的朋友慢行,
一路吹吹水, 大我一個年代的人, 永遠都教到你唔少人生哲理,
他們經歷了 97, 沙士, 人生高高低低,
曾是香港某個跑步比賽的紀錄保持者, 婚後生兒育女, 下一代才是現在他的第一位~
唔同年紀, 人所追求的東西就截然不同了~

今日揸了我們架車上大棠, 不過是鄰居揸, 他很車手 feel, 大棠那又彎又窄的山路, 我還是未夠班....
回程我揸咗少少, 有個資深駕駛者睇住, 實在有壓力,
不過都好多謝佢又教了我D 泊位同應變技巧~
今日喺元朗竟然又見到 Note, 不過係白色水貨~ 在香港還是第一次見~

下午去了波比同學屋企探 BB, 波比很喜歡這個肥BB, 逗等 BB 笑個不停~
然後一班大學同學去食生日飯, 多謝大家的蛋糕添!

我們去了朗廷酒店的 Main St. Deli, 先來杯啤啤佢!

05

Curly fries 正呀!

06

Buffalo Wings, 很惹味, 大隻D 就好!

07

Grand Central Pasta

08

呢個勁呀, 係我哋要預訂的 1kg 牛肉漢堡包, 嘩哈哈, 一出場成餐廳都望住!!!

10

切了十份

11


都仲係好大件, 成隻大碟先裝到! 超飽超滿足! :D

13

沒有留言:

發佈留言