2013年1月11日星期五

[2012 京阪神] UCC 博物館 x 炭火焼肉・にくなべ・びいどろ 本店

下午三時多, 我們又再出發了~
前日到步時買的 pass, 原來只可以搭 Monorail 去港灣區, 不可搭地鐵/私鐵, 又擺烏龍了.....
一定要用咗佢啦, 所以就來了港區的 UCC Coffee Museum 讓愛咖啡的波比先生朝聖~

33

本來打算參觀埋Museum, 但200 Yen 入場, 又好似唔多嘢睇, 所以就決定淨係歎杯咖啡好了~
嘩, 好專業咁喎!!

34

好多選擇

35

我叫了 Cappuccino , 波比的好像是 Blue Mountain
波比那杯真係幾得!! 不用奶和糖都很容易入口~

36

優雅的餐具同環境, 喝咖啡上上網~

37

之後已是 4:30pm , 我們趕去兩條街之隔的 Asics Museum, 不過去到竟然收咗工!!!
吓, 唔係收 5pm 咩?!?! 4:30pm 就拉晒閘....... 緣慳一面了..............

我們搭 Monorail 去返 Trade Center 站, 慢步行去元町一帶

40

上次食過的牛肉薯餅呀, 不過要留肚, 下次再食你!

41

行到一個高級購物區, 盡是歐洲名牌, 街道也很有歐洲風情~

39A

行到入黑, 我們到了 Canal garden 同 Mosaic Mall 一帶, 看了很美的神戶夜景,
上次來沒有等到夜晚, 睇唔到咁靚的夜景啊~~
老婆不停對老公說:「嘩, 好浪漫呀好浪漫呀」

30A

可惜的是沒有帶腳架, 不能拍到合照

42

很美的商場

43


31A

32A

行了街街後, 肚子餓了, 到了成個神戶 trip 最期待的一餐炭火焼肉
這間炭火焼肉・にくなべ・びいどろ 本店又是我上網搵的, 個位偏僻到正常香港人一定唔會去, 去到我哋都搵咗一段時間先搵到個入口......

全日本人, 侍應對於我哋呢兩個外國人顯得有點手足無措
有幾款燒肉 set, 我們選了黑毛和牛的

45

我們諗住D 燒肉 set 應該係一人份量得好少, 所以又叫了個肉鍋

46

第一次在日本喝梅酒 + soda, 味道唔錯~

47

肉鍋先來了, 很震撼啊, 疊得高高的!!

48

當然裡面不是全部都肉, 有肥芽菜, 熱熱的, 辣辣的, 牛肉又嫩又好味, 1200 Yen 真係物超所值!!!

49

再來和牛拼盤, 吓!!!!! 嚇咗我哋一跳, 點解咁大盤o架?!?!?! 唔係一人份咩?!?!
侍應生一定覺得啞咗, 呢兩個外國人咁大食, 叫咁多嘢!!!

50

我想話食完個肉鍋已經飽了大半, 初頭只諗住每人得幾片仔牛肉, 點知咁鬼多......
D 牛真係得, 中間嗰款雪花最靘, 入口即化!!

52

好香呀!!!

51

D 牛油多到著火!!

53

如是者, 對住上好的牛肉, 我第一次有食到唔想食的感覺......
只怪這家店實在太平靚正了, 點可能 3980 Yen 有咁多的份量!
第一次在日本炭火燒肉, 好吃又難忘 :D

沒有留言:

發佈留言