2010年7月31日星期六

布吉 Day 3 @ Karon Beach

今日走了, 活動很簡單, 就是半天的留在 Karon beach 一帶 hea
因為時差又慣了早起, 我還是在當地時間 6 點幾就醒了.....
連續三日都係全酒店最早去到餐廳食早餐的人!

食食吓, 有隻貓咪走到我腳下, 在枱腳擦擦頭, 擺出一副很冧的樣子喵喵叫, 似乎想我給牠一點食物
望望我隻碟, 我早上不愛吃肉, 只有 pancake, 蛋和炒麵......
掉了 pancake 同一塊蘿蔔落去, 貓貓都冇興趣..... (梗係啦, 邊有貓食呢D 嘢....)
好彩後來有個鬼妹有拎到火腿, 餵咗D 俾貓貓, 貓貓幾開心, 大口大口的吃~

02

食完早餐, 我竟忽然間肚痾起來..... 亦是我病的開始......
究竟係尋晚餐 buffet? 定今朝的早餐有問題??
吃早餐前, 我仲正常人一個的~

抖咗陣先八點, 波比先生話又要到湖邊跑步, 我也散步了一個圈, 的確心曠神怡!

03


04

05

08

仍是很大風浪~

10

跑完步波比又沖個涼, 跟住佢就急不及待的叫我出來玩, 我話今日冇嘢玩o架,
咁早D 舖頭都未開~

於是我們就去咗行山(邊), 一路漫無目的的行行行, 行了 3.3km 的路, 太 crazy!!!!
(其實係我哋搵唔到路出返西邊的海灘, 焗住要不停繼續向前行!)
karon1

14


16

沿路經過一個花農, 種了唔同的花, 開得好燦爛!
20

當我哋行到 kata beach 時, 忽然間風雲色變, 雷暴大雨乜都齊!
好彩有個涼亭俾我哋避雨!
其實真係好感恩, 如果頭先行緊山路時落咁大, 真係唔知點算好!!!

28

等到雨變細, 我們又要行喇, 行返酒店都要 2.1km......
點知行兩行, 忽然間又大雨返!!!! 半身都濕晒!!!
好彩見到有個 Tuk Tuk 亭, 司機好好人叫我哋入去避雨, 太感動~

karon2

就是這樣, 一朝早行了超過 5km 路, 等如由長沙灣地鐵站行到去尖沙咀天星碼頭...... 很 crazy!!!!

回到酒店 11am, 就係我之前話發現酒店已經 cut 咗我們房間的供水, 你話幾無奈....

換過件衫, check out, 去大街食個飯,
一間想去的餐廳 12pm 都竟然未開工, 其實 karon beach 一帶, 12pm 係得好少舖頭開咗....
於是求其入咗間啦, 食物 ok 啦~

27

1pm 司機嚟接我哋去機場, 我在車上瞓到死豬咁, 行咗咁多路, 咪話唔攰! 而且開始愈來愈病.....

去到機場, 這機場好細, 得一個 counter 負責我哋班機的 check-in
等好耐條隊都唔郁, 頂, 唔係嘛, 前面有D 大陸人D 行李超重, 因為 AirAsia 係吓吓都計錢,
D 人又唔肯俾錢, 於是開咗隻喼逐件衫咁拎出嚟幫件行李減磅! 後面就幾十人等佢囉!
真係 cheap 到爆!!!!

覺得唔對路, 發現隔離條已 online check in 的隊短好多, (但我哋今次冇帶電腦 online check in)
又發現原來後面有自助 check-in 機可以 check-in 完而排短嗰條隊o架!
我即刻走去攪, 點知攪完之後, 已 online check in 的隊又變得好長, 好無奈......

最後, 都係波比先生一路排住原本的隊快D, 唉......

最後, 上到機的過程已經唔想再提了.......
這次的旅程, 「太」難忘.....

沒有留言:

發佈留言