2010年7月20日星期二

執好行李未??

聽晚要去書展, 所以我已經執好晒行李,
不過有人仲未執, 我話過如果佢唔執好我唔會幫佢 online check-in!

平時有風球嚟, 應該都會好興奮!
不過今次就好擔心, 雖然斷估都唔會掛八號, 但係受個風影響, 好驚好大氣流我會驚到喊!!!!
點算???

星期四會狂風雷暴, 我點拖住個喼喺橫風橫雨之下返工呢??

唉, 希望船到橋頭自然直啦~

做無飯家庭, 台灣菜, 為的都是一杯珍珠奶茶~

072001

3 則留言:

  1. you will take the luggage to work ?
    can u ask Mr Bobby to check in at the Central first?

    回覆刪除
  2. hey, i want to tell you Lotus is quite good indeed!
    and remember arrive there before 630p.m., so you can see the sunset there !! it's really amazing !

    回覆刪除
  3. yes ar, I will take my luggage back to work, bcoz not so good if Bobby takes it back to his office~

    See if I can try Lotus!

    回覆刪除