2010年8月1日星期日

我愛甜品

今日又是星期天, 又可以造甜品, 開心!

今日照著一本新買又口碑好的蛋糕食譜, 去造了北海道紅豆蛋糕,
食譜教是要把蛋白攪到企身的, 都係第一次咁整, 好得意!
完全唔洗用牛油去整的蛋糕, 得唔得o架?? 係就係健康D!

用了一罐北海道十勝紅豆混落蛋糕漿度,
焗 25 分鐘就得喇!

080101

切開, 試味, 那紅豆味真係好好,
不過, 這蛋糕的質地實在好奇怪..... 唔似蛋糕, 又唔似麵包, 介乎兩者中間.....點解咁o架....?
唯有紅豆味搭救啦.....

這次的試驗, 令我懷疑嗰本人氣食譜究竟掂唔掂囉......

080102

用唔晒整罐紅豆, 晚上再整個甜品,
嘻嘻, 一個是焗朱古力香蕉酥, 另一個是焗紅豆香蕉酥, 三種是我最愛的材料,
可以一次過食晒實在太滿足! (波比先生去飲, 我一個人獨食冇佢份, 哈哈哈!)

080103

女生總是愛甜品, 對我來說更是甜品大過天,
主菜雖然唔可以唔食, 但如果有甜品的話, 我會預留很多 quota 給它~
食 buffet 如是, 平時同波比 family 食飯如是,
當飯局去到尾聲, 奶奶一定會指派各人食埋餘下的食物,
我永遠都會話:「飽喇, 食唔落喇」
但當侍應問:「各位要唔要糖水呢?」
我第一個舉手:「紅豆沙o丫唔該」
嘻嘻.......

如果可以食好多甜品, 又唔會肥的話, 你話幾好呢?

沒有留言:

發佈留言