2010年7月18日星期日

Toy Story + Visiting McDull + Ikea

今日好充實, 先去了睇早場的 Toy Story 3,
嘩, 而家睇一人有一副 3D 眼鏡送, 以後可以自己帶去睇 3D 電影, 感覺衛生好多!
套戲係好睇又好笑, 值得去睇! 不過如有朋友所說, 真係唔覺 3D 咗d 乜.....

之後去搵 Daddy 飲茶, 然後就去了期待以久的 MegaBox 探麥兜呀!
波比有同事話而家完全搭唔到 shuttle 去, 我初時都唔信, D 車咁密!
今日去過就完全相信了, 黐線! 幾百人打晒蛇餅等 shuttle, 搭的士都排咗幾十人!
咁我哋梗係冇等啦, 行去啦, 原來勁近, 其實仲快過由我哋屋企行去西鐵站, 點解D 人唔行呢?
唔知係咪因為而家有 Jusco 又有 Ikea, 所以真係勁多一家大細去呀, 見到好多 BB 添!

去到見到傳說中的麥兜了, 不過今日圍住晒, 唔俾人埋麥兜身近距離影相呀.....
跟住又因為我怕重冇帶支變焦鏡, 而帶咗支定焦大光圈......
點知...... 就係因為太大光圈, 點教都係太淺景深囉......
一係淨影到麥兜, 一係淨影到人, D 麥兜濛晒, OMG.......

071801

071802

071807

071808

071810

這個故事教訓我, 出街都係帶返支變焦鏡好...........
同埋有D 情況, 真係用 DC 仔好過用大機.....

跟住行 Ikea, 買咗D 餐具廚具, 好開心!

最後一站去了 Tea 1 Tea, 兩個人悠閒的嘆咖啡, 感覺很假期~ :P

沒有留言:

發佈留言