2010年7月26日星期一

病住返....

我們回來了, 旅程的內容好好玩,
但無論係個 agent , 酒店 同埋 飛機都令人好無奈.............

今早我已經開始覺得自己病, 又痾又好想嘔, 個身又發冷, 個頭又發燒.......
可能係食物中毒 + 被雨淋親.....

搭 AirAsia 的機返, 我問空姐: May I have a blanket?
空姐無情的答: We have no blanket! 然後轉身就走, 完全冇嘗試過幫我..........
最後, 3.5hr 的航程, 不停地 chill and rigor, 個頭愈來愈慶, 我相信我發燒了!
因為座位已經唔算寬敞, 不想令後面的人辛苦, 所以沒有把櫈挨後, 全程好辛苦好辛苦, 瞓又瞓唔到...
架機又焗, 有一刻我真的很擔心我會焗暈 @o@

最後在渡秒如年的情況下, 好不容易挨過了 3.5hr 的航程,
但生怕被海關的體溫探測組捉我去問話 (我已經好辛苦, 好想快快回家),
於是用我小小的知識, 去替自己降溫, 好彩順利過關

回到家度一度, 37.8 度的燒, 得返半條人命,
感激波比先生無微不至的照顧, 吃過藥就睡, 但又睡又醒.........
3am 又食藥, 睡不著, 打完這篇網誌希望可一覺瞓天光啦~

1 則留言:

  1. 返來啦????冇事嗎????點解咁架???!!!!!
    好好休息呀!!!!
    好返你再慢慢講下你開心的"內容"啦!!!

    回覆刪除