2010年7月30日星期五

終於都捱完呢個星期

呀~~~~~~~~ 終於都返晒五日工可以放假抖抖喇~~~~~~~~~~

呢個星期真係唔易過.....
先係頭幾日都病, 日日作悶想嘔, 日日要搽白花油去令自己冇咁想嘔 (老老實實又真係 work),
連病人都問我: 「姑娘妳搽咗白花油呀?」
「係呀, 我想嘔呀」
「咁仲返工?」
「唔返工我都唔知幾時先有時間再見你....」

我們的 dept. 走了一個人, 即是少了 20% 人手.....
人人都已經好努力的睇 case, 希望把對病人的影響減至最低,
我一個上午 9am-1pm 都全部 book 滿晒 out-patient, 真係去廁所都冇時間.......
每日放工望望聽日的時間表, 又係連續八個 case..... 真的得閒史都唔得閒病........叫我點請病假....
不過曙光終於來了, 就嚟會請人了, 希望兩三個月後會有新同事啦!

呢個 trip 返嚟後, 在回程機上病緊的恐怖情況不停在腦海浮現, 真係好有陰影
對布吉同 Airasia 都好有陰影,
一向慳家的老婆就對老公講:「我哋如果去北海道呢, 我都唔會貪平坐 HK Express 喇, 我寧願俾貴D 坐返國泰」
「吓, 妳終於都明白呢個道理喇」
「咩o者, 咁人哋一向都係諗住慳 D D , 有時差一兩千錢, 夾埋就又可以去多個 trip o架喇」
但慳家老婆都不再慳, 證明呢次事件對我的影響是多麼大!

呢幾日睇緊喺書展買的北海道書

073001

台灣出的旅遊書, 太好看, 是帶你去感受一個地方,
不是不停的終極食玩買.....

當中有好多好美的相片, 很享受閱讀的過程~

073002

見一個廿幾歲的腦瘤男病人, 含著食物唔吞, 第一位看他的同事以為佢係差到冇意識吞 (腦外科病房太普遍)


我見了他, 覺得他是有意唔吞, 問佢:「叫你屋企人嚟餵你食好唔好?你要吞喎」
他點了點頭
我就話:「哦, 有冇攪錯呀, 屋企人餵你就吞, 我餵你就唔吞, 揀人餵!?! 即係好唔俾面我o者!」
他忍不住笑, 估唔到佢一個 dull 樣原來還會笑

今日約見了家人, 且, 真係蝦姑娘嘅, 激死呀~~~~ 雖然家人餵都有時唔吞, 但都總算可以俾佢食到少少~
咁後生, cancer 割了一大片腦袋, 或者俾我都會好 depressed .......

沒有留言:

發佈留言