2010年7月27日星期二

布吉 Day 1 Phuket Town

玩完 Island Safari, 只是 12:15pm, 本來是有車接我們返 Patong,
但我即管問問職員, 如果俾錢可唔可以直接車我哋去 Phuket Town
(因為根本個園地就係喺 Town 嗰便, 但接送的車輛又唔肯俾我哋喺 Town drop-off)
有個哥哥仔話 200 baht 就可以, 嘩抵啦, 又平又慳返唔少冤枉路的時間!!

佢車到我哋去 Natural Restaurant, 食了第一餐的正正泰國菜!
嘻嘻, 你睇佢哋兩隻嘢幾歎!

87

40 baht 一隻的生蠔, 正! 唔似我哋喺香港食開的咁腥, 而且加泰式醬汁真係另有一番風味!
55

左上是 Sea asparagus, well, 其實我哋叫嗰時都唔係好知咩嚟,
而家上網睇返都唔係好知咩嚟, 但如有D 人所講, 味道似鮑魚/ 貝類, 好鮮味!
左下有我最愛的冬陰公呀, 太開心了~ 等咗呢一口正宗冬陰公好耐!

56

泰國椰青, 實在太清甜了~~ 你睇麥兜個樣幾衰, 佢話唔捨得走喎!
54

呢度環境好得意, 好有原野 feel! 呢一餐都係食咗唔洗 HKD200, 抵!

49

之後我們依著地圖, 行了去 Old Town,
那裡有些古舊的房屋, 濃厚歷史色彩的大宅門, 是個拍照的有趣地方~

63

68

67

行經餅店, 見到呢幾個蛋糕, O 晒咀!
蛋糕上面竟然有張相, 真係好爆笑! 我話到波比先生生日, 我都要整返個咁嘅蛋糕送俾佢!

71

滿足完一輪拍照欲, 就展開我們 3 km 的「行路去 Central Festival 」之旅,
好多人都會搭的士, 但我們有的是時間, 何不慢慢行去, 感受一下當地人的生活?
不過當然, 路上路邊都是沙塵, 來往不絕的汽車吹起滾滾沙塵而要硬食的感覺, 絕對不是太好受...
Anyway, 行了三公里都是有趣的過程, 途中見到這棵植物, 佢大咗係咪會變菠蘿?

72

好了, 終於都到了, 好彩天氣大多是陰陰天, 路程不算太辛苦

73

但我們都行得有點累, 有藉口找間咖啡店坐坐!
可自選拉花圖案的 Cappuccino, 仲有字母餅送咁得意?!

74

我的 Mocha 冰冰, 涼透心啊~~~
75

Central Festival, 老實說冇咩好睇, 大牌子的貨品, 貴香港好多~
那些呃遊客的無聊工藝品, 我想你都唔會買~

之後去了重點行程 - Big C 呀~~~~~~~~ 等咗好耐喇~~~~~
不過今次冇掃零食了, 因為香港的百佳 SuperStore 其實有好齊的泰國零食賣, 真係講得出都有...
唯一買了香港真係冇的咖吔醬, 搽面包好好味o架~ 仲有買水果啦~

喺 Big C 內的 KFC 見到呢個小新, 可惜冇得換~

77

滿載而歸, 搭的士返酒店 lu~

2 則留言:

  1. 我今次去沙巴都買左咖吔醬呀!~~嘻^^
    natural restaurant真係好正呀!!!我飲左lemongrass的飲品都好清好好飲!!

    回覆刪除
  2. 哈哈,我買了三樽呀,上次去曼谷買了一樽,好快就食晒,香港又買唔到,好掛住!

    回覆刪除