2010年7月2日星期五

手語。口語

今日見了一個小朋友, 當有D 媽媽好反對用手語時, 呢個媽媽接受到自己的小朋友真的有限制,
願意試用手語來幫他學講說話,出來的效果,我覺得是相當正面的

其實條條大路通羅馬,不同的教法用於不同的人,都有不同的效果,
很難話邊個教法有絕對的優勢,因為每一個小朋友都是不同的,是 unique 的,
但坊間有些打正名堂話自己係 "XXX Therpay Approach" 的人,說到自己的療法永遠是最好的,
有些媽媽俾得錢就當佢神咁拜,乜都信晒佢,好似俾人洗腦咁.........

同同學仔傾起,我哋都睇化了,你鍾意堅持咩 approach 就咩 approach 囉,
我哋都係打份工o者,已講晒 pros and cons,我哋講的你又唔信,洗咗腦好難救得返,
咁你係鍾意用嗰個自己俾錢去學的 approach ,我哋咪配合囉,免傷和氣~

其實我很喜歡用手語教一些聽障的小朋友,
因為手語真的像一道橋樑,去打破他們溝通的隔膜,
最起碼,小朋友真的表達到自己的意思,
令到一個常常因為佢表達唔到想要什麼而發晒脾氣的小朋友,終於都唔發脾氣了~
很多個案,我都覺得學完手語,連他們的口語也發展得快了!

哈,不過手語一排冇用,真的會很生疏。。。

今晚去了肥仔家睇波,很大罪惡感。。。
因為打了四圈牌,讀少咗書添。。。

沒有留言:

發佈留言