2010年7月29日星期四

布吉 Day 2 - 蛋島 Egg Island

第二天, 約了車子 7:15am 便來接我哋出島,
車遲了, 再兜多兩 group 人, 差不多 8:30am 先去到在東岸的碼頭

01

不要忘記帶麵包去餵魚魚啊!

02

與我們同船的, 有一 pair 大陸人男女, 有兩個泰國人 family,
上了快艇, 我覺得自己算是很勇敢, 因為我真係好驚坐船拋拋吓離心力的感覺, 怕得想死!

好彩, 船只是上下拋, 不是我最驚的左右搖擺, 還頂得順!
不過三程船我都死霸住個頭位, 全程雙手扶實晒前面, 應該成船人都睇得出我好驚!

漫長的 20 分鐘船程, 終於都到了第一個島,
嘩, 那是發夢才見過的景象, 清澈的海水、沙灘、太陽傘........ 太靚了!

03

很很很渡假 feel 呀!!
這些沙灘椅都係要俾錢租的, 150 baht 兩張, 但係職員唔老實, 我俾了 200 baht 佢竟然冇找錢俾我?!

05

我們落水了!! 用麵包樽嚟引D 魚魚, 引到好多魚呀~~~~ 超開心呀~~~~

14

17

玩咗差唔多一個鐘, 我哋就出發去第二個島,
本來中間仲有一 part 係喺海中間掉你落去浮潛的, 但當日時陰時雨, 海面有好大浪,
我喺岸邊浮潛都真係驚驚地, 邊有可能喺海中間跳落去?!
個泰國人 family 就提出 skip 咗呢個行程, 大家都贊成, 於是直接去了第二個島

不過呢個島勁多人, 勁多香港人大陸人旅行團...... 好嘈囉...........
同埋勁 O 咀, 不停見到D 著三點式的大陸阿嬸香港阿姐喺我面前,
 瞓晒身落個沙灘度擺D 好難頂嘅 pose 叫人幫佢影相,
仲帶埋晒絲巾嚟一路吹一路影相, 真係睇到我哋目瞪口呆!

呢個時候, 個 tour 的導遊不停切生果送埋嚟俾我哋食,
仲有三文治汽水, 服務算唔錯!

22

呢個島太迫人, 浪又太大, 水又較濁, 相對冇咁好玩,
不過都有好多好多魚魚, 都算係玩得開心!

32

12pm 我們就回程了, 終於都搭完三程船, 真的鬆一口氣!!!!
對一個好怕搭船的人來說, 去一次, 玩過就好了~
我知道其他島的水會更清更靚, 但因要搭的船程會更遠, 所以我諗我都唔會有機會去架喇~

離開時, 導遊拿了出發前替我哋影的相, 唔係一張相, 係一隻有我哋張相嘅碟,
哈, 都影得幾靚啊, 我見到波比先生雙眼發晒光, 就知道佢會買啦~
150 baht 都唔算太貴, 總好過尋日去睇笨象時, 佢夠膽死一張相索價 500 baht, 所以佢完全冇生意~

沒有留言:

發佈留言