2010年7月17日星期六

勁期待

尋晚成九點幾, 收到 Master course send 來的 e-mail, 是下學年的時間表!
嘩, 我哋等咗好耐啦, 因為要 plan 假呀!

原來下學年 8 月尾已開始, 不過我唔洗讀好多科,
返學返到 1 月中咋, 跟住要到 5 月又返三堂咁, 考埋試就完了 (當然寫 paper 另計)
超好的安排, 因為三月又結婚週年想去旅行, 同埋六月北海道之旅都可以連埋星期六日去, 正!

不過仍然是生日同 Easter 都要讀讀讀, 努力!
期待快快讀完呀!

另一期待, 就是收到麥兜 send 俾我的 e-mail, 話佢會喺書展又呃大家錢,
本來我們 21/7 有事做, 22/7 就飛, 最快都要 26/7 先去到,
但波比先生見到D 新產品, 就話史都要 21/7 去,講都唔聽....
最後, 幸運地更改了 21/7 的事幹, 21/7 我哋會去掃貨, 希望唔好乜都賣晒呀!!!

超愛那旅行喼, 真正的帶麥兜去旅行~ :P

mcdull

2 則留言:

  1. wo...你7月22日就飛啦,拎唔切的鏡管tim, 你去玩水,萬事小心,上船下水都著好救生衣,唔駛太驚,不過事事都要安全為上,海底的魚魚等緊你地架!Have a nice and relax trip!

    回覆刪除
  2. 哈, 唔緊要啦, 我就睇咗好多網頁關於浮潛的, 應該都 ok! :P

    回覆刪除