2010年6月6日星期日

久違了的 Delicatessen Corner

今朝晨早起身, 繼續清潔, 終於都抹晒成屋D 牆喇,
呢兩日真係抹到傻咗, 又頸痛, 又膊頭痛......
為咗慰勞吓自己, 今日請波比先生去食 buffet

餓到死死吓, 1pm 出到尖沙咀, 去到海港城食 buffet 的酒店, 點知..... 冇位....... 唔係化......
於是睇睇朗廷酒店的 L'Eclipse 啦, 唔係嘩, 有人開完 conference 似乎包了成個餐廳......
波比先生又攰又餓, 行都冇力.......
於是我就提議去 Holiday Inn 的 Delicatessen Corner, 是一間食德國菜的餐廳, 佢D 德國腸好好味o架!!
去到, 冇人嘅, 環境好靜, 好舒服, 有一半都係外國遊客~
都好一段時間冇嚟咯, 有D 侍應我都仲認得,
叫了一份烤德國咸豬手, 勁好味呀~ 超脆呀~ 波比先生超開心! (有人終於開始有返電)
01

我的豬柳 set lunch, 左邊嗰堆, 唔係飯o黎o架, 我都唔知係咩,
texture 好攪笑的, 好似食緊發泡膠粒, 好輕, 唔似係 carbohydrate, 又唔似係豆,
總之好得意!!!

03

最愛係可以自己走去蛋糕櫃揀一款蛋糕, Tiramisu 正呀~ 好似好耐冇食過了!

04

飯後咖啡, 好香濃!

05

雖然食唔到 buffet, 不過今日的 lunch 都令人好滿足, 開心返!

之後大鄉里第一次行 K11, 都冇咩睇嘅,
再去旺角遊蘯 (要等今晚同波比 family 食飯呀), 行到好攰, 又食!
食了 Häagen-Dazs 的 Mini Lover Boat, 嘩, 都幾貨不對版.......
雪糕球又細, 擺位又求其, 上次喺沙田食都唔係咁o架喎! 同張 sample 相完全唔同喎.....

唉, 不過都係旨在有個位坐吓, 算啦~

06

返到屋企, 盡行滅蟲行動最後一個 step, 就係整D 驅蟲包都掛起佢,
掛咗幾包, 希望有用, 希望唔洗再煩啦!
如果唔係, 我哋真係要搬o架喇~~~

07

沒有留言:

發佈留言