2010年6月2日星期三

工作二三事

工作經過五六月一輪大執位, 算是定了下來,
而家通常下午先上病房睇症, 所以少了去內科和隔離病房, 多了去外科病房,
還不算吃力, 每天可準時收工~

有時見到 Dementia 的病人, 都唔知好嬲定好笑,
有個 out-patient 阿伯, 我睇緊佢時, 佢無啦啦'洞'隻腳上我張櫈嘅扶手 (=.=!)
我: 「阿伯, 唔可以'洞'隻腳上嚟o架, 呢度唔係你屋企呀!」
我應該慶幸佢冇'洞'隻腳上我大脾嗎???

有時D 病人, 遇著一個好醫生同一個衰醫生, 結果可能好大分別,
差唔多的一個問題, 我叫 A 醫生同我一齊睇個 X-ray 係咪有唔妥, 佢懶得理根本唔想睇, 一副姿態係「唔好煩到我」, 問佢洗唔洗 further investigation, 佢覺得個病人咁老都係咁o架啦,
於是我在 X-ray report 中不客氣地打了:「Dr. xxx consulted, but unable to rule out yyy due to unclear radiological image」
最後佢見我 report 咁打, 唔肯 endorse, 死死地氣自己打返幾句嘢!

差唔多的一個問題, 那日我叫 B 醫生睇, 是一位好人盡責的外藉醫生,
佢幾忙都好好心機同我一齊 discuss 個 case, 好詳細咁睇,
仲自己著晒衫入去同個病人照多幾張 plain x-ray, 自己打了一大段 report 去描述病人的問題,
唉, 呢D 咪就係好醫生囉~~~

遇到咩醫生?? 真係睇你好冇彩~

下雨天, 偷懶煮少一日飯, 去了食茶餐廳, 一杯熱奶茶令人多麼的溫暖~ 今晚天氣涼咗好多啊~

01

沒有留言:

發佈留言