2010年6月9日星期三

我又暈喇...

唉, 都差唔多成年冇大發作的 vertigo, 今日忽然間又來了!
都是怪那懶瞓的波比先生, 瞓瞓吓 /maang1/ 走咗我個枕頭嘛? 個頭瞓得唔夠高好易出事......

還好 book 到 staff clinic 即日睇, 不過都是 symptomatic 的開了止暈止嘔藥俾我,
係啊, 暈到想嘔......
睇完醫生 3:30pm 早走了, 早走的感覺真好,
沒有人迫人的搭車, 慢慢的行一行超級市場, 回家途中仲欣賞到一片藍天白雲,
如果一星期有返兩日可以 3:30pm 放工, 你話幾好 (妄想中)

今日無啦啦俾隔離老細 refer 咗個 case 俾我, 問我可唔可以教佢讀唇,
因為那個病人無論戴了任何助聽器都冇用, 都聽唔到, 年齡唔算大, 考慮緊會做手術,
讀唇?! 都冇話唔得嘅, 我都話唔得, 咁醫院仲有邊個教得?
但係, 會變咗教 IPA 同 phonetic 嗎???

八年前的今天, 我們第一次見面,
如果今日唔係唔舒服, 我們又應該借故慶祝一番,
在家煲了粥, 有青菜同金菇牛肉, 清清淡淡, 平平安安的, 八個年頭~

沒有留言:

發佈留言