2010年6月13日星期日

夢寐以求的焗爐

小時候我會想第時大個, 要有一個靚廚房, 這個已經實現了多年,
另外還希望有一個焗爐, 可以焗蛋糕焗麵包,
家中有一個已用了六年的小多士焗爐, 剛剛壞了,
今日終於的起心肝去買返個, 今次買咗個大焗爐,
是我擁有的第一個可以調節溫度, 可以焗到一個蛋糕的焗爐, 太開心了!

不過現實是, 波比先生不愛蛋糕, 焗了也是嘥氣, 我不想一個人要鯨吞一個大蛋糕....
但用來製作一些焗的菜色, 還是十分合適的!
想起燒雞、焗 pizza、焗龍蝦、焗飯意粉、焗牛油金菇, 真係正呀!
我會煮多D 好餸o架喇!

oven

呢排喺元朗食到唔知食乜好.......
今日新嘗試, 由屋企行咗去 YOHO Town 後面, 好順福嗰頭搵食,
嘩, 原來嗰邊好多嘢食o架!!!
想去一間 cafe, 點知 full 晒......
見到有幾間泰菜館, 揀咗一間入去, 全部侍應都係泰國人呀!
叫咗個泰式海南雞飯, 雞的份量唔多, 但係味道好得, 好正宗, 個汁最正宗!
泰式咖哩牛: 咖哩好香椰汁味, 送飯一流, 攪到我食咗好多飯 (=.=) 肥........
連飲品, 兩個人都係 $56, 抵都爛呀~~~

原來住 YOHO 都幾好喎, 不如............

沒有留言:

發佈留言