2010年6月29日星期二

「都係想妳開心D o者」

今日好多嘢想記

先嚟向 Cora 姐祝壽, 生日快樂, 開開心心, 考試順利, 話咁快就升呢變 Master 喇!

不過真的開始發現, 到了今年, 真係唔好祝人「年年有今日」了........
很難想像, 我衣櫃裡的麥兜衫, 還可俾我著多幾多年 (應該話幾時唔好意思再著)
很難想像, 到了一個開始好似驟然老得很快的年紀, 當有了這個字頭, 點講都係好似好老....
忽然間, 好想將一切停在 2010 年我生日之前,
似乎生日後, 好像背負多了很多包袱, 心中不禁好焦慮......

原來人, 真的會怕老, 亦都會怕死.....
當你走過了成日去飲囍酒, 身邊頻頻有人結婚的幾年,
就會走到不停有人生仔, facebook 佈滿 BB 相的幾年,
再過多十數年, 也許就是不停去大酒店躹個躬的幾年, 這就是常見的生老病死~

今日睇門診, 難得見到一個80 歲都好精靈的伯伯,
為人風趣幽默, 當我好認真地問佢病情時, 佢竟然同我講了些好抵死的爛 gag,
「阿伯, 你對眼睇唔睇到嘢呀?」(白內障)
「睇到上面, 睇唔到下面」
「吓?」
「妳(口罩)上面眉清目秀, 下面(口罩內)就睇唔到, 應該都係靚女」
「阿伯, 我同你講緊正經嘢呀.....」
之後仲話:「唉, 妳日日睇咁多病人, 我都係想引妳笑吓, 想妳開心D o者」

是的, 日日有你咁好的病人, 我會人都開心D~

繼上次煮了青咖哩, 今晚煮了泰式紅咖哩, 發覺個真空煲真係好好用,
D 薯仔煲一煲再用真空煲焗吓, 就已經好林好入味了!

062901

呢排煮得多, 食得多, 又帶飯帶得多,
肥史了............

沒有留言:

發佈留言