2010年6月24日星期四

白汁煮青口

乜唔係應該整白酒煮青口咩?
哈, 冇呀,  屋企冇白酒, 亦唔想為咗煮個餸買支酒返嚟
(我雪櫃都有支擺咗成四五年的紹興酒, 就係煮咗一次餸就擺到而家...),
所以整白汁好了~

青口是澳洲入口, 非常的肥美同鮮味,
波比先生讚 good 之餘, 其實唔係好鍾意食青口嘅我都覺得唔錯呀!

白汁煮青口

呢排雖然好似可以準時放工, 但其實真係好忙, 其實我D 工作係未做晒咁走,
只不過係唔 urgent 的 admin 嘢就等吓囉,
病房的 case 睇唔晒都冇法o架, 少咗一個人又有人放大假, 真係多 case 到我做到 7pm 都係唔會睇得晒, 我已經喺 office hour 內好盡力地睇十五六個了, 仲可以點?

或者以前老細講得啱: 你日日做到死, 夾硬做晒D 嘢, 人哋(高層) 咪覺得既然你哋少咗個人都做得晒D 嘢, 點解我要俾返個人你哋, 點解我要加人手俾你?
冇人會知道係你自己做到 7pm 冇 OT 計而做晒D 嘢o架,
反而你做唔晒 D 嘢, 俾人嘈, 最好病房就向高層投訴, 話我哋三日都未睇到個 case,
咁人哋先知道我哋唔夠人手, 先知我哋的苦況,
不過 suffer 的, 就係 patient 囉~

終於在我的 Tx Room 有部電腦了, 方便好多~
我的寫字枱係咪好「古色古香」呢? 而家真係想買都買唔到~
我間房仲有D 木 + 籐造的櫈添.....

沒有留言:

發佈留言