2010年6月8日星期二

何價?

今日在病房聽到, 有個病人走了....... 很是心寒..........
因為在 A 病房住了好耐都相安無事, 因為這個病房的都是一些很盡責很一絲不苟很 top 的護士,
有一日轉了去 B 病房, 第二日就死了, 仲要係死於很離譜的原因......
點解有時 D 護士可以咁得閒聚埋吹水去邊度食去邊度玩好,
但病人明明有需要都完全唔理.....病人就死佢都唔理...........

我還太記得那個病人對我點點頭, 對我說話的聲音,
愈想, 愈心寒..........

我工作的醫院, 有幾個病房的護士真的很好,
但亦有些很不濟, 我最討厭到那些病房, 看到那些人的咀臉

1 則留言:

  1. 講得好對!!!!我好討厭一d基本責任感都冇既野...點解連自己本份都做唔好???????好差!!!

    回覆刪除