2010年6月15日星期二

有假放, 真好!

今日見了個新 case, 個阿媽..... 勁似王祖藍!!冇錯, 係個阿媽似, 我望住佢, 點解可以似得咁緊要, 完全係王祖藍扮緊女人個樣!!!
我懷疑他們是兩兄妹, 不過媽媽不是姓王, 太離奇了!!!

師弟返埋今日, 就會去 15 日北海道! 可唔可以帶埋我去呀???
借了部 DSLR 俾佢, 希望佢影多D 靚相返嚟, 下年我可以大條道理去啦!

今個星期實在開心, 返兩日放一日,
今晚約了波比的大學同學去睇波, 先去了 Pokka Cafe 食飯,
地方靚就靚

01

但係D 食物愈來愈退步, 一個意粉/飯都要 $80-100, 但係材料製法實在求其,
只是改一個好長好似好複雜的名字, 但出嚟真係「虛張聲勢」, 攪得不中不西不日,
扒餐的伴碟菜又竟然有豆腐, 你話係咪 O 咀?!

較為正常D, 只有甜品和咖啡.......
我諗冇必要我都唔會再幫襯!

02

上到肥仔家, 等開場的時候我已經勁眼瞓 (人老了真係好早眼瞓),
真係頂唔住瞓著咗!
睇咗半場葡萄牙我就走了, 太悶, 同埋驚太夜冇車返屋企,
下次再睇過啦!

沒有留言:

發佈留言