2010年6月4日星期五

什麼是生不如死

去了燒傷部, 睇咗一位 23% 嚴重燒傷的男士,
被紗布扎住了整個上身, 只露出少少的眼睛和咀巴,
已住了一個月醫院, 但我還能見到眼睛旁燒爛了的肉還在滲出血水,
佢講的說話我真係要八成靠估, 但慢慢都溝通到,
佢話真係生不如死, 扎住咗個個人已經一個月了, 完全唔郁得, 水都冇得飲滴, 真係好辛苦~
佢又話叫天不應, 叫地不聞, 冇人理佢......

我都好明白佢真係好慘... 爛肉的劇痛已一個月了,
唯有安慰佢:「唏, 你睇唔到咋, 你隔離房好多病人都係好似你咁, 冇得急架, D 肉係要時間慢慢好慢慢生返, 我之前睇過幾個病人開頭都好似你咁扎住晒, 真係要兩三個月時間先好得返o架, 忍耐吓啦」

唉, 有時寫咗排板, 叫護士要咁咁咁幫個病人, 但係好多都草草了事,
病人渴得緊要, 都唔幫手定時去俾D 水佢濕吓口,
我寫了佢唔做, 我都係冇辦法的...

沒有留言:

發佈留言