2015年4月30日星期四

仁安開刀記 Day 3 開始有母乳喇

Day 3 了,兒科醫生話 bb 食得痾得唔黃,太好了
我個肚都冇咁痛喇,行我好咗,係起身坐低時仲痛啫
今日醫生仲幫我喺傷口貼咗防水膠布,於是我就即刻沖涼洗頭,乾淨晒真係好爽呀!

多謝波比先生繼續送飯送日用品俾我,哈哈,今日食咗魚柳包同豆腐花啊,好過食 canteen 好多!
仲有奶奶的愛心湯水啦!

老公仲帶咗麥嘜嚟陪我,順便介紹吓我住院的小恩物
個象印燜燒杯好好用,用來沖奶呀,沖上奶茶好方便
個 Starbucks 保溫杯就用來焗炒米茶,係呀每日都好多嘢要飲呀,幫助上奶嘛



今日去餵奶,我開始有少少母乳了,好感動呀
不過隻小豬嘜見得太少,都仲係啜兩下就收工,食奶樽就好落力
一路食一路痾 s....... 笑死我。。。。

親子時間,影到佢捉住我隻手指,好溫馨的一刻啊
仲有兩日就回家了,到時爸爸想點抱都得啦

沒有留言:

發佈留言