2015年4月24日星期五

ML 第一天 - Shopping Day!!

70 天 ML 的第一天, 過得很充實!
可以造一份豐富的三文治給老公帶返工吃, 然後做家務和 shopping!

上午去了特價中的 759、日本城買嘢, 仲有去藥材舖買咗好多煲湯用的藥材~
下午又去了屯門吉之島掃貨, 呢幾日做緊會員特價, 八折九折都有!
我去超級市場買咗好多食物呀, 近來簡直要為屋企儲糧, 因為生後起碼兩個星期乜都買唔到,
而我個陪月因為上一單未做完, 攪到要 5 月7日先返得工, 即係我都有5 日要靠自己煮飯食,
所以都要儲定D 急凍食物, 等波比先生唔洗買咁多餸
今日吉之島超級市場都有九折, 好抵呀, 又買了靚牛扒同埋海膽今晚做餸添!
仲抬咗隻鑊返屋企 XD

行埋萬寧, 今個星期五的優惠唔多吸引, 不過好幸運呀! 遇上了惠氏的 Promoter!
做了一個簡單的問卷調查, 就有 8 粒藻油 DHA 送了!
我一路都有食緊, 一粒正價要成 $10, 有得送實在太開心!

IMG_5191

2 則留言:

  1. Hello, 我係柏姬呀,好耐好耐無留言喇 (我一路有睇你個 BLOG 架,不過懶用手機留言,哈哈 ~),知道小豬o麥快要出世,恭喜晒呀,預祝一切順利,小豬o麥健健康康。
    哈,講個秘密你知,我都剛懷孕 20wk 了,過幾日照結構,好緊張呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 呀!!! 好耐冇見了!!! 自從 Yahoo Blog 執笠之後, 好多睇開的 blogger 都「失散」了....
      很高興知道妳都懷孕了! 哈哈, 大家都是羊 baby 媽媽啊!
      照完結構, 真係過一大關, 會鬆一口氣! 希望妳也順順利利吧 :)

      刪除