2015年4月29日星期三

仁安開刀記 Day 1

先來報個喜,小豬嘜順利地出世了!

生 BB 這一世人一次的經歷,真要好好記吓啊!

星期一下午,我們到了仁安醫院登記,本身是 book 大房的,但滿了,
加錢轉了雙人房,其實仲好啊,
住進了新翼的雙人房,好新好靚,得一個同房,一定唔會太嘈
因為是冇房下轉的,所以雜費醫生費都是按原本的大房價錢去計,實在幸運

星期一是聽姑娘講解聽日的流程,抽血,聽胎心等
攪咗兩個鐘就 ok, 可選擇喺度瞓,免費的
但我選擇 home leave 啦,始終屋企張床係最舒服

星期二  2015年4月28日
5am就起身了,沖涼梳洗之後,就搭的士去仁安
用快的 app 去 call 車,又幸運地遇上手車好安全的女司機
準時七點回到仁安了

呆坐了成個鐘,8:15 am 終於要換衫起程
第一次瞓上那張 stretcher 上面,被推去手術室
過程很像拍戲般。。。。

到了手術室,見麻醉科醫生簽了 consent, 打豆,OT room ready 就被推入去了!

一入到去就好似打仗咁,幾個姑娘圍住我幫我瞓好個位置
麻醉科醫生話咁快就已喺我背脊打了麻醉藥,很快下身就開始冇知覺了
產科的馮醫生就開工,同可以叫波比先生入來陪產,遮了塊布,其實我都唔知做到邊。。。
只知啲麻醉藥有啲上腦,想嘔,又天旋地轉。。。
仲有尋晚太緊張,三點半後就失眠,個人又攰又 wing 咁。。。


好攪笑,麻醉科醫生竟然會幫手推阿 b 出嚟!
就係佢推了三下,阿 b 就出來了!!!! 不過我同時俾佢嗰三下攪到更想嘔!!
之後個人有點溫溫燉燉。。。。只知波比先生去了剪臍帶,又抱了阿 b 過嚟合照
話咁快,馮醫生已縫好針,我被推出去觀察病房,過一陣冇咩事就上返病房了

BB 有 3.14kg 啊,仲係個大頭 BB, 如果是等夠期的順產,真係唔知點生。。。
作為阿媽,我最 concern 的只是 BB 是否四肢五官健全,係就已經心滿意足了!
因為平時在醫院,見盡太多生出來才知道有健康問題的 BB 啊,
所以小小的身體健康,就已是我最大的願望了

沒有留言:

發佈留言