2015年4月29日星期三

仁安開刀記 Day 2

入院前失眠,入院後的第一晚都唔係瞓得好, 不停地醒
因為傷口都幾痛,基本上只可瞓平,不可打側
但我已瞓平了十幾個鐘,瞓到腰都痛,
唯有間中忍住痛側少少個人,瞓到一陣,又會因腳痺而醒,又轉返平卧,如是者重複了 n 次,所謂的瞓到側朝 5 點啦

好多謝家人同好朋友來探我,又買嘢俾我食
哈哈哈,第一天本來話只可以食粥水,即冇米粒嗰啲,
但我又覺得自己冇咩事,就食魚粥食蛋撻了,哈哈

第一天我冇得落床,靠波比先生去睇 bb 影相影 video 俾我睇
大部分人都話 BB 似波比先生喎,哈哈,都係嗰句,似邊個都冇所謂,最緊要健康

第二天,我的主診馮醫生太忙了,要下午先來巡房
好彩佢打電話來叫姑娘幫我除鹽水除尿喉
然後就試落地,都冇問題,試自己去小便又冇問題,好感恩,我之前最擔心的情況都沒有
終於我可以行去抱抱小豬嘜了!

公立醫院係會擺 bb 喺媽媽身邊,鼓勵阿 b 幾時喊就即時餵母乳
但私家醫院係 bb 住育嬰室,媽媽只可依指定時間去餵奶,每日只有一次十五分鐘的親子時間可以俾爸爸都入埋去
有好有唔好啦,好多過內人朋友都話好,因為產婦可有充足休息,個個都話妳要見,之後大把時間妳冇得瞓要湊佢,叫我好好珍惜呢幾日啦 XD

第一次抱阿 b, 哎呀,這就是我女兒嘛?!
好難想像佢尋日都仲喺我肚入面,今日就可抱佢了,真係好開心的!!
不過開刀生始終未有咁快上奶,最後其實都係餵水奶,第一次餵自己個女,好難忘



沒有留言:

發佈留言