2015年5月1日星期五

仁安開刀記 Day 4 - 超好住的仁安醫院二人房 x 第一次餵母乳 (仁安醫院餵奶時間表)

之前在選擇私家醫院時, 初揀了法國醫院, 但後來聽聞住過仁安的朋友都大讚 very good, 而且呢度 support 餵母乳多一點, 就造就了我們最後選擇了仁安

入院前 search 過餵奶同探 BB 的時間, 但原來資料都非常之唔 update
所以在此 post 了張 2015 年版的時間表, 希望有緣人睇到的話有所幫助

IMAG2819

大部分產婦都係住喺三樓, 每天有6 節餵奶時間, 只准媽媽入去,
入到去報上床號, 姑娘就會帶 BB 俾妳,
每個餵奶時後有一個鐘, 姑娘都好有心機指導大家餵母乳的技巧,
每次都會先試俾 BB 埋身餵, 餵到 20-30 分鐘左右, 就可以問姑娘攞水奶嚟餵,
老老實實, 頭三日大家都未上奶的, 埋身都係俾阿 B 刺激吓媽媽,
除非你係D 好死硬派的全母乳媽媽, 好堅持寧願阿 B 冇嘢食都唔肯補奶粉, 否則都係跟上面的 schedule 補奶
又老老實實, 我見過一個又一個因為好堅持寧願阿 B 冇嘢食都唔肯補奶粉的個案, 攪到個 B 黃疸指數好高又要照燈 (冇嘢食冇屎痾就去唔到黃), 大家都慘.....
所以我覺得餵母乳這件事就隨緣啦, 一路都係輕鬆面對,
唔好攪到食奶粉好似係罪過咁, 我細個咪又係食雀巢奶粉大, 以前D 奶粉仲冇而家咁講究添啦~

仁安的 practice 係 Day 0 食 1oz, 之後就每日加半安咁上,
即係去到第四日, 已經要食 2.5oz, 其實我覺得加得太快.......... 阿 B 個胃邊有大得咁快呢.......
所以第四五日餵到尾都好有壓力, 成日餵唔晒又夠鐘, 之後D 姑娘太盡責, 有時會質阿 B 食埋佢....
哎呀, 所為媽媽見到都真係有D 心痛架, 佢食唔落咪由佢囉,
我始終覺得個個 B 的胃口都唔會一樣, 大人都有人大食D , 有人細食D 啦, 食唔晒點解要迫佢呢??

今日開始我 feel 到我真係有母乳了, 餵完 7:30am 嗰餐就膽粗粗問姑娘拎個空樽返房, 試吓自己擠奶,
喺醫院用唔到私家泵啦, 因消毒唔到,
醫院都有電泵可借用, 但每次都收錢咁
所以都係用人手咋,
波比先生見我好努力, 話完全唔似我性格......... (因我個人好心急, 擠奶咁慢咁花時間......)
冇計啦, 一嚟初乳真係對 BB 好好, 二嚟如果唔擠吓, 我好驚會乳腺炎, 到時就慘了!!!
所以辛苦D 都唔緊要啦~
攪咗半個鐘, 先有 10ml 咁大把, 真係滴滴皆辛苦o架~
擠完就即刻交返去育嬰室俾姑娘雪住, 講定想幾時餵, 到嗰餐姑娘會幫你暖返佢~

雖然得 10ml 都真係少到可能俾人笑, 但這就是媽媽給 BB 的第一份禮物啊~
到了 10:30am 的餵奶時間, 自己去親手將這餵給 BB, 很滿足高興~

IMAG2840

住埋今晚就出院了, 我真係好想讚讚仁安的所有服務設置, 真係冇揀錯!!!
或者在公立醫院工作多年, 我已習慣了那些病房職員懶懶閒的態度,
來到私家醫院, 簡直是覺得五星級貴賓式的招待!
起碼所有事情都是有求必應, 撳個鐘就好快有人嚟幫妳

平時喺公立醫院, 如果你撳鐘叫人換壺熱水俾你/換床單, 你得到的回覆會是:
「未夠鐘換水喎」
「夠鐘就會一齊換床單架喇」
「你估得你一個病人呀? 我哋好忙好多嘢做o架, 等陣先啦」 (但其實匿喺 pantry 玩手機)
有些貼身的護理, 做得粗魯求其, 你會覺得好不被尊重

在這裡嘛, 這幾天就是住得很舒服同安心, 真係冇得講的, 始終人手比例呢度高好多!
姑娘都超好又有禮貌, 樣樣嘢都解釋得好詳細, 令你好安心~

我住二人房, 仲要係新翼的房, 好新好靚,
最愛就是那可對講的 call bell, 有咩事搵人好方便~

IMAG2834

每人都有有鎖的衣櫃, 呢度仲有雪櫃, 又有梳化椅俾家人休息

IMAG2833

每張床都有私家電視, 鍾意睇咩台都得, 仲有幾個係仁安台, 播放一D 生產同產後知識的 video, 唔錯!

IMAG2823

最最最正係個酒店式的洗手間, 每人有一格私家的鏡櫃, 梳洗用品都放進去, 用起來超方便
需知道產後去一次 toilet 要清潔其實係好大工程, 呢度的 setting 真係令人好方便
上次住進了 QE 病房半天, 那洗手間的清潔程度令人側目!!!!
廁板同地上都是濕濕的, 廁格內鈎都冇個, 都唔知點帶一堆清潔用品入去........ 多人用, 又唔勤清潔就是這樣........

IMAG2830

這裡還有產婦膳食套餐,由 $880-1400 不等, 一日四餐仲有湯水, 不過我嫌有點貴啊~
也可以打電話落 canteen 散叫食物, 但 canteen 的 menu 望落一D 都唔好食.......
最後這幾天, 早上是一早準備好的麵包同媽媽奶,
下午同夜晚就波比先生放工買嚟俾我, 哈哈, 食返D 自己鍾意食嘅嘢開心好多!

總括而言, 這次住院的經歷實在很好~
生 BB 是件很辛苦的事, 如果再揀我都會揀返喺仁安生, 這些錢你會發現是花得很值得的 :P

2 則留言:

  1. 請問你係咪 join package? 埋單幾多錢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我醫生收兩萬,連埋住院巡房共 $63000 埋單

      刪除