2015年4月10日星期五

萬寧星期五

小豬嘜 36 週了!!
時間真的過得很快啊~ 仲有兩個幾星期佢就會同大家見面了!
今日 QE 覆診, 醫生都講定佢仲有一星期足月, 隨時都有作動的機會, 要自己小心留意啊!
有D 五月媽媽都忽然間早生了! 攪到我都開始緊張!!

如果真係 37 週前生, 我可能都要去返 QE 生.......
37 週真正足月後先會安心去仁安, 小豬嘜妳乖乖, 喺媽媽肚裡面吸收多D 營養,
等個肺仔強壯D 先好出嚟呀~

近月我發現了星期五去買萬寧可以好抵! 常常有一些買夠幾錢, 就送嘢的優惠

Untitled

早幾星期買了 6 支舒適達牙膏, 本身已是特價而平了, 我買夠了 $138 仲送一支油同一支藍威寶, 加埋都成 $60!

不過唔係次次買到啦, 好多時送的禮品正, 中午已冇晒了~ 我要返工冇可能買到~
今日下午去 QE 覆診, 返屋企時就順便睇睇, 點知今期D 贈品仲好齊喎, 好意外!!!

下圖用了 $102 咋! 洗頭水大概 $45 仲送護髮素 (成 $20/支), 平過藥房~
樽檸檬洗衣液 + 朱古力 + $15 現金劵都是送的!!! 好離譜!
佢又送現金劵, 即係會引到人不停再去消費, 呢招好絕呀, 哈哈哈 XD

IMAG2731_1


沒有留言:

發佈留言