2015年4月18日星期六

[小豬嘜] 推介之大肚相: 我的懷孕照 @ Amore Production

今日小豬嘜 37 週 1 天大了, 媽媽和爸爸都很開心, 因為今日去了影大肚相~

其實本身我都冇諗住影的, 不過到四月頭開始見到好多五月媽媽影了, 影得好靚, 攪到自己又心思思
於是諗住平平地影返輯, 喺 Groupon 見到有間叫 Amore Production 的,
http://www.groupon.hk/deals/_activities-and-courses/amore-family-photo-shoot/719953498

$288 的 package 都有 20 張相, 諗住都夠喇掛~ 就決定了!
打電話去 book, 本身好想復活假去影, 但係已 full booking 了,
約了今日, 知道已 37週其實都有D 擔心會唔會頂唔順影唔到, 好彩一切順利, 所以又好感恩!

其實團購都有好多 Pregnancy photo, 不過呢間最近我哋, 喺荃灣, 愉景新城對面就係,
其他的要去到觀塘港島就不會考慮了~

我們準時地上到去 Studio, 好快手就已經開始影相,
我們自備了三套衫去換 (講明只有三個造型), 但仲有一套大阪馬拉松衫都好想著, 於是就問問可唔可以影埋,
點知職員好好人都俾我哋影埋呀, 心裡已經加分了 :)

我影了跑步衫, 馬拉松衫, 斯文長裙, 同埋下圖呢套 McDull Family 衫~
哈哈, 呢套衫已有 8 年歷史了, 係當年第一次去泰國旅行整的, 著咗都唔夠兩三次,
估唔到仲有機會著返, 又估唔到都仲勉強啱著 XD

今日負責操刀的攝影師哥哥影得好好好有心機, 好熟練地教我哋擺 pose, 每個角度都執得好細緻,爬高爬低去影,呢一點我真係好欣賞,
想影的小道具同埋造型都通通影晒,好開心,
原來一度之下,我個肚已經有39吋大了,好誇張!產後修身真係要加把勁了!

影完了可即刻 preview 所有相片,但影嘅時候都心知不妙了。。。
咁多場景造型 pose, 點可能只揀 20 張。。。

好彩,佢呢度可以$800 全數買回所有相片,所以我真的覺得呢間 Studio 好,否則逐張計的話,我影咗百幾張相真係好襟計。。。

講返相片質數,preview 時好快咁睇都有九成好滿意,仲要係唔洗執相我都已經覺得滿意~
需知道我都熱愛攝影,對相片的質素都有一定的要求,我都覺得OK就真係唔錯呀!
D相好想可以即刻 Copy 晒走呢,但當然唔得啦,
揀了一張都好鍾意的(但其實仲有好多都好靚),冒昧的問問職員可否就 send 這一張俾我先,
職員超好人話冇問題,轉個頭就 whatsapp 了俾我喇!

影完相大概 10-14日會有 compressed 咗嘅相 send 俾你揀相造相簿,
之後再幾星期就會有相簿相架等等製成品收到,可以用順豐速遞或者寄掛號,
哈,好期待呢 :)

pregnancy pic a


沒有留言:

發佈留言