2015年4月26日星期日

[愛美食] BLT Steak Lunch Buffet x 桑寄生蛋茶 X 煲薑醋

最後一個二人世界的星期天, 同波比先生外出走走~
上 Openrice 睇咗好耐, 最後鎖定了在海運的 BLT Steak,
Weekend 有 Lunch buffet 提供, $218 的價錢就可以由沙律、湯、燒牛肉吃到甜品,
大胃王的話, 可以 upgrade 到三百幾蚊連一個主菜, 但睇過食評都話就咁 buffet 已很足夠~

我們十二點幾到達, 未算多人, 但一點時已很 full 了!
在落地玻璃下, 睇住維港景食個午餐, 絕對是賞心樂事!!

先端上的是一人一個 Popover, 那是一種超超超好吃的脆身麵包, 好食得再多我也吃得下 (可惜只有一個....)
龍蝦湯配上脆脆麵包粒同芝士脆片好正, 不過就是過咸了少少
然後就是自助前菜 salad bar, 大部分食物都好特別啊, 如有蛋批, 蒜蓉烤蕃茄, 魔鬼蛋, 白汁什菌都是很好吃!
回本之作就是任吃的燒牛肉同燒羊脾, 我叫侍應俾熟D 嘅部位我, 不過那位置落了很多鹽去醃, 過咸了, 但肉質確是很不錯!!
然後就是甜品區, Tiramisu 整得好正宗, 不過因為太正宗, Lady Fingers 都浸滿了酒, 我唔食得呢....
香蕉蛋糕也很讚, 不過最正嘅係麵包布丁啊!!! 呢度係我食過最最最好食嘅麵包布丁!
可能用的麵包不同, 蛋漿也不同, 吃出來的口感就似是聖誕布丁多過是雞蛋布丁,
面頭烘得很脆, 入面還有水蜜桃片, 即使飽, 也添吃了一遍 :P
水果有西瓜菠蘿哈蜜瓜, 西瓜啱我呀, 清胎毒嘛
整體是十分滿意的一餐啊!!

PhotoGrid_1430024813694

今日仲有煲嘢, 今次煲桑寄生蛋茶終於都成功了, 上次煲得好苦啊!!!
因為上次係上網睇 recipe, 點知被老點,
我比較過D recipe, 同樣的 2L 水, 有D 話加幾十克桑寄生, 有D 又話要加百幾克,
上次應該係落得太多, 同煲得太耐, 苦澀得自己都唔係好想飲......

今次呢, 就用了 80g 桑寄生 + 2L 水,
滾起後中火煲了 15 min, 再放入真空煲中焗 45 min,
隔去桑寄生葉, 加入冰糖同埋雞蛋, 煲多十分鐘至冰糖完全溶化,
嘩, 出來的味道好合心意! 雪凍後仲好好飲, 清清甜甜的, 咁熱的天氣飲一口涼透心啊~

IMG_5195

今日仲辛苦波比先生幫我去街市托了幾斤薑返來, 努力的刨刨切切, 然後煲薑醋!
本身都諗住唔好攪咁麻煩 , 去八珍訂D 現成的,
但又見自己得閒, 始終太喜愛自煮了, 又太喜愛食薑醋 , 最後都係決定自己煲

刨薑皮時, D 汁會彈到周圍都係, 冇戴眼鏡嘅朋友就要小心啊!
刨完就洗, 洗完就切一片片, 個人覺得切細舊D, 親友食起來都方便D!
然後白鑊炒薑至乾身, 再加了同珍甜醋煲了一小時, 待涼後入返玻璃樽~

之後每星期拎出嚟滾一次,
遲D 真係差唔多食時, 會再加黑米醋同埋蛋去煮, 豬腳就唔加了, 因為我都唔食, 普遍朋友亦都唔太喜好~
阿姨話原來素食的做法是加黃耳, 都幾好喎, 健康又有益~

IMG_5192

沒有留言:

發佈留言