2015年4月16日星期四

[小豬嘜] 36 週 6 日

哈哈, 影了張自拍照, 紀錄這大肚 dum~
醫院有D 同事, 都「忽然」發現我大肚了, 仲覺得好驚訝點解之前一路都唔覺!
哈哈, 證明這星期肚子實在很很很大!
呢兩日, 真係企耐D 都好攰...... 我實在明白點解產假應放前四後六,
但我想留返多D 時間湊 BB, 所以還是揀了前二後八!
返埋今日, 努力捱多五個工作天啦!

IMAG2767a

今晚波比去踢波, 我同小豬嘜去麥當奴撐枱腳, 食了近來想食好耐的魚柳包~
然後行行超級市場, 這樣自由自在的日子, 快完結了~
有時我會發夢同波比先生跑步同行山, 但這些活動, 真的恐怕要到十多年後才可以再享受了~
揸車常經過那條我們由元朗跑到屯門的路, 很懷念兩個人四隻腳在三十度烈日下走過的日子~

沒有留言:

發佈留言