2015年4月2日星期四

[小豬嘜] 34 週後的孕記

報告返上星期六, 去私家產科醫生度覆診, 34 週的小豬嘜已有 2500g 了, 即係成 5.5磅,
哈哈, 呢隻小豬嘜是個中大 size 的 BB, 有 70 percentile,
過了 2500g, 感覺上更安心了, 因為就算出世都不會是 low birth weight

這兩星期肚大得很明顯, 也會有很多趣事
病房的同事見到我, 總會加倍的小心, 只是輕輕的碰到我也會緊張的問我有冇事~
街上的途人, 有時見到我鑼咁大個肚都會刻意避開
在不熟悉的停車場泊車後, 右邊只有少少位開門, 我個肚太大, 頂住咗出唔到..... 要由乘客位出......

最有人情味的一次, 是幫襯元朗有名的陸記桂林米線
這家舖頭出名長期爆滿, 入到去我們自覺的坐在一邊, 因另一邊通常都會有人搭枱
點知待應阿姐叫老公坐去對面, 唔好迫住我,
我哋都話唔好啦, 阻住佢做生意, 但佢盛情難欲, 最後老公都起身坐了去對面

點菜時, 我要杯凍杏仁霜, 阿姐話:「要熱啦」
哈哈, 這個阿姐太可愛了
但我一向都唔相信那無稽的理論: 大肚婆唔飲得凍嘢
從 scientific 的角度, 凍嘢入落個胃, 好快就變返體溫啦!
我話: 「好熱喎, 凍啦 , 少甜」
阿姐話:「咁少甜少冰啦」
我話: 「呀..... 好啦........」
最後來了一杯D 冰極速溶晒的室溫杏仁霜

點餐時, 阿姐問老公的 set 可揀要招牌的水晶涼粉定係要老火例湯, 我梗係勁想食水晶涼粉啦,
那不是黑色那種涼粉, 是透明像果凍的一種涼粉, 只在這裡有得食,
我都未開口話想要涼粉, 阿姐就自己答咗:「妳都係要例湯啦, 唔好食涼粉喇」
T.T 阿姐妳對我太好了............ 我想拒絕都拒絕唔到, 老公梗係勁 happy 贊成要湯啦 =.=

元朗的小店, 就是充滿了人情味吧~
大家有機會入嚟元朗, 也要試試這家店子啊, 教育路那邊的分店冇咁多人~

IMAG2664

沒有留言:

發佈留言